• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Помилки, яких варто уникати в маркетинговому бюджеті у 2022 році

23 Листопада, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Помилки, яких варто уникати в маркетинговому бюджеті у 2022 році
Share on FacebookShare on Twitter

Наступний рік буде ще одним бурхливим часом для директорів з маркетингу, які повинні передбачити, які канали будуть найбільш успішними.

Нижче наведено гостьовий пост Еймі Шустер, генерального директора та засновника Bandwidth Strategy.

Складність встановлення маркетингового бюджету полягає в тому, що він майже ніколи не встановлюється. Як я відчував протягом моєї кар’єри, маркетингові долари повертаються в першу чергу, оскільки не вистачає прибутку. Або ж генеральний директор вирішує профінансувати улюблений проєкт і залучає ресурси з іншого відділу для реалізації цієї ідеї. Попри те, що ситуація часто мінлива протягом року, потрібно з чогось починати, і це десь зараз: бюджетний сезон!

в маркетинговому бюджеті
Sharon McCutcheon

На тлі глобального, локального та промислового скрутного руху — виборів, катастроф у ланцюжках постачання, прогнозів краху фондового ринку та реальності пандемії — директори з маркетингу повинні передбачити, які канали досягнуть успіху в надзвичайно нестабільному та унікальному бізнес-середовищі. З огляду на таку кількість каналів, що розвиваються, як ви робите ставки на маркетингові бюджети, коли гра постійно змінюється?

На основі моїх років планування та консультуванні щодо глобальних бюджетів, а також з огляду на нюанси ринку цього року, ось кілька пасток, яких слід уникати під час планування бюджету на 2022 рік.

Припиніть намагатися найняти

Велика відставка змінила все в робочому середовищі й особливо в маркетингу. Масовий вихід з роботи нарешті зламав географічні бар’єри та зробив можливість працевлаштування реальною будь-де. Це також викликало шаленість заробітної плати, на відміну від усього, що я бачив за 20 років. Як розпорядник бюджету, я б радив призупинити всі наймання на роботу на перші шість місяців 2022 року. Виплачувати астрономічні ставки за таланти маркетингу в поєднанні з тривалим часом нарощування може бути важко в хорошій економіці, не кажучи вже про нестабільну. Натомість скористайтеся ресурсами позаштатних, фракційних та агентських ресурсів, щоб допомогти заповнити прогалини.

Ці кваліфіковані професіонали знають, як швидко під’єднатися до роботи та виконати її без того, щоб ви оцінювали їх на відповідність культурі та довгостроковий потенціал.

Відмовтеся від онлайн-реклами

Ринок цифрової реклами стрімко розвивається. Ми вже деякий час знали, що Google планує поступово відмовитися від сторонніх файлів cookie для Chrome, і, хоча він переніс це до 2023 року, ця реальність настає. Крім того, ефективність цифрової реклами надзвичайно перепродана, згідно зі статтею в Harvard Business Review, яка посилається на масштабний аналіз реклами Facebook і повідомляє, що ефективність реклами в пошуку бренду була переоцінена на 4000%. Оскільки ці оголошення стають все менш ефективними, для навігації в середовищі можуть знадобиться більш кваліфіковані експерти.

Нещодавно я перевірив організацію, яка зростає, що спеціалізується на онлайн-рекламі, яка стягує 6 000 доларів адміністративних зборів за мінімальних витрат на рекламні платформи 25 000 доларів. Мені ці цифри здаються справедливими, враховуючи їхні навички та гроші, необхідні для успішної кампанії. Але такий тип рекламних грошей є недоступним для багатьох менших і середніх компаній.

Реклама може і повинна бути частиною комплексу маркетингу та частиною бюджету, але до 2022 року я б значно зменшив це, щоб стимулювати отримання даних першої сторони для більш диверсифікованого цифрового портфеля.

Не ігноруйте новий SEO

SEO
Merakist

Хороша стратегія SEO є основою кожного контент-плану. Спроба допомогти користувачам, які шукають, знайти відповіді в моменти, коли у них виникають запитання, є найкращим способом отримати правильний трафік на ваш сайт і правильні потенційні клієнти до вашої організації продажів.

Немає секретного рецепта SEO; хороша внутрішня структура та солідний контент роблять успішний веб-сайт, орієнтований на потенційних клієнтів. Однак, є новий елемент, на який варто звернути увагу: тепер пошук здійснюється не лише пальцями. Голосовий пошук розвивається швидше для ринку електронної комерції, ніж B2B, але його не слід ігнорувати. Ці ключові слова будуть більш розмовними та менш роботизованими, ніж перше покоління SEO.

Подумайте про те, щоб витратити частину ваших доларів на рекламу для співпраці з експертом із SEO та попрацюйте над налаштуванням та оптимізацією вашого наявного сайту за допомогою таких речей, як надійна сторінка поширених запитань, довгі ключові слова та переорієнтація на оптимізацію для мобільних пристроїв, де відбувається значна частина голосового пошуку.

Не вкладайте гроші лише в довге відео

У світі B2B вебінари часто панують. Компанія може зібрати експертів на власному форумі або взяти участь у заході іншої організації. Попри це, 45-60 хвилин часто вважаються одним із золотих стандартів для встановлення та створення ідейного лідерства.

Багато компаній зазнають краху, оскільки викладають нерозрізане відео на свою сторінку YouTube і залучають туди купу трафіку. Довгоформатне відео — це чудово, але щоб отримати максимальну віддачу від цих інвестицій, маркетологам потрібно залучити й витратити долари на відеоредактори, щоб створити додаткові короткі активи: 20-, 30- та 45-секундні тизери, які можна використовувати в соціальних мережах, для ЗМІ; зрощення осіб, які говорять за них, щоб поділитися ними зі своїми власними мережами; складання двохвилинного тизера, який висвітлює весь фрагмент; додавання субтитрів, щоб глядачі могли зрозуміти без звуку.

flat screen TV turn on inside room
Wahid Khene

Усі ці елементи вимагають навичок редактора, якому зручно створювати професійні вступи та затихання, додавати музику чи покращувати якість звуку. Ефективне використання всіх цих ресурсів дозволить створити чудові власні дані та зацікавити потенційних клієнтів.

Уникайте припущення, що події повернуться або будуть такими ж

Це звичайний знак, оскільки більшість із нас припускали, що пандемія «майже закінчилася», але наші плани зруйнувалися. Для подій, які проводяться не вашою компанією, я б порадив вкласти ці гроші в 3 і 4 квартали й припустити, що вам, можливо, доведеться перейти в Інтернет. Якщо ваша організація оптимістично налаштована на проведення заходів у першій половині року, переконайтеся, що це дійсно гібридна модель.

Це означає більше, ніж просто розміщення ноутбука в конференц-залі та зустріч через Zoom. Спілкуйтеся з виробничою командою, інвестуйте в освітлення, кілька камер і високоякісні набори, щоб зробити це ідеальним для тих, хто знаходиться в кімнаті та в Інтернеті. Можливо, вам доведеться витратити більше на гібрид, але ви знаєте, що ви можете розмістити його незалежно від обставин.

Останні роки були бурхливими, і ландшафт наступного року, безсумнівно, буде унікальним сам по собі. Якщо ми чогось і навчилися, то припускати, що все не залишиться колишнім. Але гнучкість — це те, у чому сяє маркетинг: уникайте підводних каменів, встановлюйте бюджет, переглядайте, адаптуйтеся та продовжуйте!

Джерело


Читайте також:

Співзасновниця 23UNICORNS Аліна Туктарова про специфіку роботи над креативною PR розсилкою

Молодь не відчуває, що може реалізувати свій талант в Україні. Дослідження

Теги: новинипорадирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.