• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Купівля підписників в Instagram — марна стратегія

24 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Купівля підписників в Instagram — марна стратегія
Share on FacebookShare on Twitter

Купівля підписників в Instagram стає все більш популярною, і багато знаменитостей, впливових осіб і компаній купують їх, щоб підвищити свій соціальний статус. Люди платять за ці фальшиві акаунти, щоб створити ілюзію, що у них є більш значущі послідовники, ніж вони. Це явище стало настільки поширеним, що деякі люди навіть купують лайки на публікаціях, щоб ще більше збільшити кількість підписників.

Скільки коштує придбати підписників в Instagram?

Купівля підписників в Instagram супроводжується різними цінами. На деяких сайтах можна купити 100 підписників за 7 доларів. Це не так вже й погано, якщо ви шукаєте швидкого задоволення. Дорожчий варіант — купити 10 000 підписників в Instagram за 520 доларів. Найдорожчий варіант — придбати 5 000 000 підписників в Instagram за 1300 доларів.

Як визначити, чи купує хтось підписників для свого профілю

Купівля підписників в Instagram — марна стратегія
Georgia de Lotz

Якщо ви підписалися на когось в Instagram і помітили, що у нього багато підписників, але дуже мало публікацій, велика ймовірність, що вони купують підписників. Найпростіший спосіб визначити — поглянути на співвідношення кількості читачів і підписок.

Якщо це співвідношення мізерне (менш як 1), то, швидше за все, вони купують підписників.

Чому часто краще інвестувати в стратегію?

Купівля підписників у соціальних мережах є звичним явищем для багатьох людей. Для деяких це спосіб підвищити свою самооцінку і змусити себе почувати себе впевненіше, але правда в тому, що це не працює так. Ви можете придбати підписників Instagram або придбати лайки в Instagram, але ви не отримаєте справжніх користувачів, які цікавляться тим, що ви робите. Натомість це будуть фейкові акаунти, які ні в що не перетворюються. Найкращий спосіб спробувати розширити обліковий запис — створити стратегію на основі того, що ви публікуєте.

Купівля підписників — марна трата часу і грошей. Крім того, ви ніколи не будете задоволені кількістю підписників, тому що ринок перенасичений, і завжди є хтось, хто має більше і може запропонувати кращі пропозиції, щоб отримати їх. Зрештою, важливий контент.

person holding white android smartphone
Georgia de Lotz

Джерело

Фото на головній: Prateek Katyal


Читайте також:

Instagram досяг 2 мільярдів активних користувачів, а Twitter запускає автоматичні субтитри для відео

Теги: соціальні мережісуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.