• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Коли я буду директоркою музею…

18 Липня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Коли я буду директоркою музею…
Share on FacebookShare on Twitter

… в мене буде обмаль грошей, часу та підтримки оточення. Тому запишу зараз to do list , який треба буде втілити у перші години та дні роботи. Бо саме цього українським музеям зазвичай не вистачає – людяності. Не коштів, не розумної аудиторії, навіть не ідей та досвіду працівників – бракує розуміння того, що зробити музейний простір комфортним насправді лише питання нашого бажання.

Отже,

коли я буду директоркою музею…

…я почну з персоналу. Не з наукових співробітників, а з касира, доглядача та прибиральника. Бо вся моя праця буде марна, якщо саме вони не стануть моїми найкращими друзями та вірними однодумцями. Саме з ними в першу чергу спілкується відвідувач і які б новації та передові експозиції ми не мали, якщо на касі його зустріне людина, що вміє лише брати гроші та давати квіток, я можу навіть не витрачати час на наступні рядки.

…у музея буде сайт та сторінки у соцмережах. На сайті, на головній сторінці, зверху, великими літерами, буде написана адреса музею, телефон та розклад. Телефон буде працювати, а розклад відповідати дійсності. У соцмережах 2-3 рази на тиждень будуть з’являтися не лише анонси заходів, а й фото-дописи відвідувачів.

…на сторінках у соцмережах, а також після відвідування музею я буду просити кожно про фідбек щодо технічних питань, бо напевно щось бачить лише відвідувач, щоб я оце собі зараз не замріяла.

…я дозволю фотографування. Телефоном, фотоаппаратом та навіть Великою Чорною Камерою. Я буду навіть наполягати, щоб відвідувачі робили фото у музеї. Та викладали у вільний простір інтернету. І ставили геотеги та хештеги музею. Запроваджу конкурси та бонуси і подарунки для тих, хто це робить. Якщо мій музей буде страшно зубожити без сплаченого фотографування, додам його у вартість квитка.

… я перегляну вихідні, свята та часи роботи музею. І трудове законодавство. Музей має працювати у часи, зручні для відвідувачів. Наприклад, не зачинятися серед тижня у 16-17 годині. Не простоювати у вихідні, коли працюючи люди саме мають можливість сюди потрапити. Якщо є законодавча можливість працювати вночі частіше, ніж раз на рік – я буду її використовувати.

…я буду постійно говорити з відвідувачами. Крім соцмереж, якими користується лише певний прошарок людей, це будуть, наприклад, таблички у музеї. Від “музей працює заради відвідувачів” (привіт, Національний історичний!) до звернень та пояснень правил поведінки у залах. Так, це потрібно. Не у формі заборон, попереджень та повчань, а особистими зверненнями та пропозиціями щось спробувати, дізнатися, звернути увагу.

…таблички та написи до експонатів будуть висіти на рівні очей людини, що сидить. Не біля підлоги, не там, де мої очі, а там, де напис буде зручно прочитати дитині, людині на візку та людині з слабим зором. Я зніму окуляри (-9) та спробую відшукали ці таблички.  Якщо відшукавши та присівши поруч я нічого не зможу прочитати – шрифт на табличках буде змінено. Повторити. Повторити. Повторити, доки не спрацює.

…таблички будуть двомовні, по дефолту. Потім туди додадуться штрих-коди для сканування та переходу на сайт з розгорнутою інформацією, відео та аудіо.

… при першій змозі буде відремонтовано сходи, додано написи шрифтом Брайля.

…у музеї можна буде сидіти на полу. І лежати. А також пити воду (фільтр з водою та стаканчики – як станемо багаті як Крез!). Стільці та банкетки буде винесено у зали, де сидіти та лежати на полу незручно. Звичайно, там можна буде малювати, робити записи у нотатник та спілкуватися. Зона, де можна з’їсти свій бутерброд . І де можна залишити дітей гратися. Про буфет помрію іншим разом.

…освітлення та затемнення у залах не менш важливе за інтерактив та інші сучасні засоби подання інформації. Якщо відвідувач не може розгледіти картину, безідейно розповідати, яка вона цікава. Тому – лампочки та штори.

…в музеї мають бути речі, яких можна торкатися. Брати в руки. Фотографуватися з ними, а не лише біля них. Усе, чого не можна торкатися, буде фізично захищено, відокремлено. Все інше, у тому числі не лише макети, а й оригінальні предмети, будуть відзначені табличками “доторкнись до цього /це можна гортати / місце, де вийде круте фото” і т.д.

…у музея буде сувенірна крамниця/ шафа /поличка. Де крім серозних та непотрібних 99,9% відвідувачів монографій та тез з конференцій наших співробітників будуть листівки, магніти, розмальовки, канцелярія та модельки речей, що мають пряме відношення до нашого музею та міста.

…щоб мене не повбивали колеги за “зайве навантаження”, а насправді тому що це круто, я буду співпрацювати з блогерами, громадськими активістами та волонтерами над реалізацією усіх пунктів цього списку. Від запровадження флешмобів в соцмережах до перекладу табличок, від організації воркшопів до виготовлення сувенірів.

***

Якщо ви тепер хочете запитати, а коли я буду займатися розбудовою експозиції та науковими дослідами, то ось вам відразу відповідь: ніколи. Для цього у музеї є завідувачі науковим сектором та виставковим. Коли  мине час на директорській посаді, я очолю їх. Наразі, треба про це теж написати to do list.

У матеріалі використані фото Наталі Михальченко та Тетяни Кабакової з музеїв Німеччини, Нідерландів, Польщі, країн Балтії та США. На головній картинці – графіка Микити Кравцова до книги Вілла Ґомперца “Що це взагалі таке? 150 років сучасного мистецтва в одній пілюлі” (листівка з картиною Люсьєна Фрейда з серії “Музейні бабусі”), видано у Києві, 2016 рік. 

Наталя Михальченко

Джерело: ua-travels.in.ua

Теги: мистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера
Культура і Життя

Вперше в Україні відбудеться виставка світової зірки дизайну — Стефана Загмайстера

1 Жовтня, 2024

5 жовтня о 14:00 у Львові відкриється виставка відомого у світі графічного дизайнера та митця Стефана Загмайстера «Beautiful Numbers». Роботи з цієї колекції ще не були експонованими ніде у світі,...

Читати даліDetails

У Києві покажуть сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію

Культурна ідентичність та мистецька сила: у Луцьку відкрили найбільшу виставку України 2023 року

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.