• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Книжки, які на мене вплинули. Досвід Мар’яни Вознюк

13 Грудня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Книжки, які на мене вплинули. Досвід Мар’яни Вознюк
Share on FacebookShare on Twitter

Reklamaster.com продовжує розпитувати представників української креативної індустрії про книжки, які вплинули на їхні переконання та мислення. Цього разу свій список must read представляє директорка з маркетингу PRIME Group Мар’яна Вознюк, яка зараз перебуває в декреті.

«Право писати» Джулії Кемерон: розпише кожного охочого

Фото: Катерина Казаніна, girlswhoinspire.com

Часто люди, які починають писати, не довіряють собі, вважають текст недоречним, банальним, або взагалі нецікавим. Я теж раніше почувалась невпевненою у власних силах та сумнівалась, чи виходить у мене висловлювати свої думки цікаво. Проблему загострювало оточення, яке не підтримувало на початках, а критикувало, керуючись стереотипом «письменником треба народитись». Книга Джулії Кемерон прибрала цей бар’єр, допомогла мені повірити в себе, розписатись та повернутись до письменництва. Завдяки її вправам я змогла виписати певні душевні питання, що сприяло їхньому вирішенню. Раджу книжку всім, хто хоче писати та не знає з чого почати.

«Дерево йоги» Б. К. С. Айенгара: щось більше, ніж фізичні вправи

Моє знайомство з йогою розпочалось у 2010 році. Шукаючи свій путь в ній, я мала справу з різноманітними школами та викладачами. Та саме ця книга дозволила зрозуміти, що йога — це шлях, який обираєш свідомо. Тут немає швидких результатів, а плоди з’являються тоді, коли практика стабільно зростає та міцнішає. Моя персональна практика — моє персональне дерево, і лише його зростання має значення. Все інше — шум вітру, що колише його гілки.

«Нелюбима дочка» Пег Стріп: «Зло сильніше добра», або якою мамою не треба бути

Фото: www.podpisnie.ru

Як новоспечена мама я шукала відповіді на абсолютно нову для себе тему материнства. Перечитала понад 10 книг про виховання, поки не наштовхнулась на цю. Книжка розповідає про те, як на наш світогляд і сприйняття життя впливають стосунки з матір’ю; чому пережите в дитинстві не залишає у дорослому житті. Діти засвоюють модель поведінки мами на підсвідомому рівні, і згодом або наслідують його несвідомо, або працюють з тим, щоб його змінити. Раджу прочитати цю книгу всім батькам аби знати, як не травмувати свою дитину та не передавати згубні моделі поведінки наступним поколінням.

Більше вражень про «Нелюбиму дочку» у моєму блозі: https://anamariko.com/2019/09/17/peg-streep-unloved-daughters/

«Джерело» Айн Ренд: про вміння залишатись собою, навіть коли суспільство це не схвалює

Фото: library1-info.blogspot.com

Трилогія «Айн Ренд «Атлант розправив плечі» надзвичайно відома, проте я більше люблю її інший роман — «Джерело». Для мене вона є джерелом сили на натхнення в моменти морально-психологічного виснаження.

У романі авторка висвітлює актуальні для сьогодення теми конформізму та нон-конформізму в професії та житті. Книга вчить, що незламність, здатність залишатись вірним собі та сила протистояти натиску соціуму — критично важливі. Якщо здасишся, то втратиш свою сутність та скотишся до посередності.

«Герой і Бунтівник» Маргарет Марк: варто прочитати кожному маркетологу та копірайтеру

Фото: www.jcloewe.com

Ця книга на перетині психології та брендингу описує 12 ключових архетипів. Хоча зараз вже й з‘явились нові архетипи, та основа залишається основою. Праця Марк вчить розрізняти та розуміти їх, а також бути послідовним в їхньому застосуванні. Перекладаючи на маркетингову мову — вона допомагає усвідомити, що тональність комунікації, кольори, відтінки та напівтони — це важливе джерело інформації про бренд, а не «заморочка» для підвищення його вартості.

«Я чую вас наскрізь» Марка Гоулстона: вчить слухати, щоб чути, а не слухати, щоб відповідати

Фото: bizz.monolith.in.ua

Люди часто говорять не те, що хочуть сказати, не те, що мають на увазі, та не те, що думають. Раніше я вважала, що розумію, що прагне сказати співрозмовник. Поки він ділився своїми думками, я в голові продумувала репліки у відповідь. Інколи навіть перебивала, щоб відповісти. Так робить більшість. Після того, як прочитала працю Гоулстона, почала працювати над своїм навиком слухання без очікування та впевненості в тому, що знаю, що хоче сказати співрозмовник. І мені відкрився глибокий світ міміки, жестів, емоцій та сутності слів співбесідника. Безумовно, ця книжка допомагає розібратись в нюансах спілкування та налаштовує на правильну практику. Спробувавши її, вже не захочеш діяти по-старому.

Теги: історіїкниги

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«ОЕ. 30 років у фото та спогадах». Книжкова новинка про творчий шлях гурту Океан Ельзи
Інсайти

«ОЕ. 30 років у фото та спогадах». Книжкова новинка про творчий шлях гурту Океан Ельзи

17 Грудня, 2024

 Видавництво ArtHuss у партнерстві з книгарнею Readeat готує до друку унікальну книгу про розвиток та творчість Океану Ельзи, присвячену 30-річчю гурту. «ОЕ. 30 років у фото та спогадах» містить понад...

Читати даліDetails

Українська відповідь «Володарю перснів»: у Києві пройшла презентація фентезі Ніка Лисицького «Кий і морозна орда»

Брендування книг логотипом компанії – новий рівень корпоративної естетики

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.