Дуже важко уявити життя без соціальних мереж. Наскільки вони вкорінилися в нашій повсякденності. Одним із найпопулярніших з них є Pinterest, де можна переглядати та розміщувати навчальні посібники, твори мистецтва, мотиваційні картинки тощо.
Однак надихаючим може бути не лише його вміст, а й сам дизайн логотипу Pinterest.
Продовжуйте читати, щоб дізнатися про його величезну історію, значення, еволюцію, шрифт і кольори.
Значення логотипу Pinterest
Оскільки основна ідея медіа полягала в тому, щоб надати людям можливість ділитися зображеннями, логотип Pinterest мав би якось це виражати. Крім того, він повинен був бути легко впізнаваним і приємним. Позначене слово складається з двох об’єднаних разом. «Pin» означає акцент на одній із функцій, підтримуваних програмою, «interest» описує її універсальність і здатність задовольняти декілька цілей.
Історія логотипу Pinterest
Разом із самою мережею у 2010 році з’явився перший логотип Pinterest. Це був час, коли почали з’являтися подібні продукти, на додаток до кількох уже існуючих на ринку варіантів. Отже, якщо компанія хотіла досягти будь-якого успіху, емблема не мала права провалитися.
Однак, символів Pinterest в історії було чимало, вони завжди виглядали модно, лаконічно, помітно, виконувались у сучасному стилі. Поточна іконка виявилася такою, що не дає користувачеві задуматися, звідки у нього на екрані сповіщення.
Зараз компанія все ще процвітає, і навіть «файли з логотипом Pinterest у форматі PNG» є популярним пошуком в Інтернеті.
Еволюція логотипу Pinterest
2010 — 2011 роки
У першій варіації Pinterest представляв мальований від руки шрифт. Під основним чорним написом наскрізь проглядає темно-синій, що нагадує тінь, але у світлому тоні. Усі контури повторює сірувата рамка.
2011 — дотепер
У 2011 році ожила ікона, яка залишається складовою нинішнього вектора логотипу Pinterest. Біла, написана пензлем, каліграфічна ’P’ взята у червоне коло.
2011 — 2016 роки
Відтепер літери фарбуються червоним кольором. Шрифт знову сценарний, усі символи з’єднані, крім букви «P», яка вимальовується, як і в попередньому варіанті емблеми.
2016 — дотепер
Додайте до піктограми, створеної у 2011 році, напис «Pinterest» жирним шрифтом без засічок — поточний дизайн логотипу Pinterest готовий.
Шрифт логотипу Pinterest
Сьогоднішній шрифт логотипу Pinterest є звичайним. Букви виділені жирним шрифтом і помітні. Цей момент не тільки створює привабливі візуальні ефекти, але й показує вдячність глядачам. Читати його було б легко і молоді, і людям похилого віку.
Кольори логотипу Pinterest
Дизайнери бренду надзвичайно скрупульозно підходять до колірних рішень. Хоча червоний є стійким відтінком платформи з 2011 року, цілу низку його відтінків приміряли протягом багатьох років у пошуках найбільш відповідного. Він має бути яскравим, але не відволікати увагу від вмісту, яким ділиться.
Ще одна вимога полягала в тому, що колір повинен резервувати значення логотипу Pinterest. Люди приходять сюди, щоб поділитися своїми й поспостерігати за ідеями інших, реалізувати таланти або просто провести дозвілля. Тому сама емблема і мережа повинні випромінювати позитив. Його часто порівнюють з червоною повітряною кулею або деталлю Lego.
Читайте також:
Логотип IKEA: коротка історія та значення
Дизайн логотипу Dr. Pepper: історія, значення та еволюція