• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Для чого місту потрібен логотип? 6 найкращих дизайнів логотипів міста

21 Грудня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Для чого місту потрібен логотип? 6 найкращих дизайнів логотипів міста
Share on FacebookShare on Twitter

Важливою частиною будь-якої успішної стратегії бренду, загалом, є ефективний дизайн логотипу, і міста в цьому відношенні нічим не відрізняються.

Для чого потрібні логотипи міст?

Вам цікаво, навіщо місту потрібен логотип? Логотип міста є розумною ідеєю з багатьох причин. Сильна присутність бренду може допомогти створити унікальну індивідуальність, заохочувати туризм і бізнес, а також підвищити позитивне сприйняття району жителями та рештою світу.

Недостатньо просто мати логотип міста. Чудовий логотип повинен показувати унікальний характер міста. Щоб створити хороший, потрібно багато.
Нижче наведено деякі з найбільш знакових логотипів міст.

Найкращі логотипи міста

Нью-Йорк

I Love New York logo

Найпопулярнішим і скопійованим зображенням у світі є логотип «Я люблю Нью-Йорк». Логотип був створений для просування туристичної кампанії Нью-Йорка.

Логотип був розроблений відомим графічним дизайнером — Мілтоном Глейзером у 1977 році для популяризації міста та штату Нью-Йорк під час кризи наприкінці 70′.

Логотип I Love NY складається з великого регістру I, за яким слідує символ червоного серця, а потім великі літери N і Y, розміщені закругленим шрифтом із засічками American Typewriter.

Логотип торгової марки приносить понад 30 мільйонів доларів на рік за рахунок офіційних товарів, таких як кружки та футболки.

Амстердам

Amsterdam logo

У місті Амстердам не було єдиного логотипа, а була система логотипів, що складалася з понад 40 різних варіацій, тому метою було створити єдиний логотип для всіх.

XXXs логотипу Амстердама насправді відноситься до трьох вертикальних Андріївських хрестів.

Прогулюючись по Амстердаму, ви можете помітити символ міста «XXX» на будівлях, прапорах або навіть на місцевих харчових брендах.

Уніфікована система економить гроші, оскільки однакові конверти та бланки можна купити у більшій кількості за нижчою ціною.

Єдиний логотип, що об’єднує місто, дозволяє їм використовувати свої транспортні засоби скрізь, де вони потрібні.

Система ідентифікації Амстердама проста і зрозуміла з невеликими відхиленнями в застосуванні. Це дозволяє постійно спілкуватися в місті, яке вже багате на креативність.

Мельбурн

Логотип міста Мельбурн

Різноманітність Мельбурна стало головною концепцією, яка відзначала ідентичність через колір, форми, грані та структури.

Логотип Мельбурна представляє прогресивне та динамічне місто, відкрите для нових ідей.

Накладення на лівій стороні M створює велику напругу. Потім справа переходить до чогось простішого. Градієнти додають глибину та ширину плоскому логотипу.

Основний логотип є частиною ширшого набору адаптацій за формою та кольором — чудовий приклад гнучкого стилю.

Монреаль

Логотип міста Монреаль

Tourisme Montreal прагнув створити імідж, який би показував характер сучасного Монреаля як осередку творчості, магніту для талантів світового рівня, розсадника для нових подій та інкубатора для захоплюючих, інноваційних ідей.

Логотип Монреаля вміло підкреслює акцент у своїй назві.

Осло

логотип Осло

Осло, столиця Норвегії, є найбільшим містом. Населення становить понад 650 тис. Причина нової ідентичності — чітка потреба в узгодженні — стара дає фрагментарне та нечіткі зображення (використовується понад 200 різних логотипів).

Герб Осло: корона, жорна та наконечник стріли надихнули логотип.

Усі підприємства в Осло повинні мати однакову ідентичність.

Мадрид

Логотип міста Мадрид

Створення нового логотипу Мадрида відповідає потребам, визначеним у Стратегічному туристичному плані міста Мадрида на 2015-2019 роки, який рекомендує посилити туристичний бренд.

Мадрид — місто, де раді всім охочим. Жителі Мадрида є частиною Мадрида. Вони мають єдиний характер, завдяки якому кожен відчуває себе як вдома, незалежно від того, звідки вони прийшли.

Кожне місто має свої власні нематеріальні атрибути та цінності. Париж — місто кохання, Нью-Йорк — місто, яке ніколи не спить, Рим — вічне місто, а Мадрид — місто, де вітають, чекають.

Хоча дизайн не настільки чіткий, як міг би передати цю ідею обіймів, він принаймні симпатичний та оригінальний. Він також зберігає свою консистенцію, попри зміни форми та кольору.

Висновки

Добре розроблена система ідентичності міста може сприяти розвитку туризму, змінити уявлення людей і принести узгодженість у різні міські установи.

Професійний логотип може захопити уяву людей, викликати гордість і почуття приналежності, а також стимулювати економічне зростання міста шляхом інвестицій у туризм та бізнес.

Міський логотип, якщо його зробити правильно, може підтримувати зростання та зміну чисельності населення. Це також може динамічно підключити вас до майбутніх можливостей.

Джерело


Читайте також:

Жовті логотипи: як додати сонця до свого бренду

Теги: маркетинг і комунікаціїрозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.