• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Чого Netflix може навчити творців щодо використання свого бренду

9 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Чого Netflix може навчити творців щодо використання свого бренду
Share on FacebookShare on Twitter

Netflix став популярним завдяки своїм хітовим серіалам, від «Дивні Дива» до «Помаранчевий — хіт сезону». Тепер компанія використовує цю популярність, щоб досягти успіху в новому просторі: електронній комерції. Netflix випустив обмежену колекцію товарів, призначену для шанувальників його програм. Це демонструє силу використання відомих брендів для зв’язку із конкретною аудиторією для отримання нових ліній доходу.

Оскільки все більше соціальних платформ запроваджують функції покупок і монетизації, творці контенту, які зібрали пристрасну аудиторію в соціальних мережах, незалежно від розміру, мають можливість заробити. Так само як і Netflix, творці можуть використовувати свої налагоджені зв’язки зі своєю базою шанувальників, щоб отримувати прибуток, що дозволяє їм підтримувати прямий контроль над контентом, який вони створюють. Деякі творці вже деякий час використовують монетизацію для отримання доходу, але успіх і вплив Netflix на його індустрію демонструють, що це модель, якій автори повинні розглянути можливість наслідування.

Netflix

Netflix — «супер творець»

Творцям контенту варто дивитися на потокову службу як на модель успіху, оскільки Netflix за своєю суттю є «супертворцем», який створює велику кількість високоякісного контенту для збільшення бази передплатників. Хоча Netflix, можливо, розпочав розміщення контенту від різних студій, його оригінальні серіали є основними факторами його недавнього успіху. Ці серіали демонструють, що компанія часто діє більше як творець контенту, який обирає контент відповідно до їхнього бренду, а не просто розміщує будь-який.

Як і менші творці контенту, Netflix приймає рішення про те, що виробляти (або продовжувати випускати) на основі успіху минулого контенту та тенденцій у галузі. Хоча в порівнянні з творцями YouTube і впливовими особами TikTok, у скасуванні телевізійного або кіносеріалу може бути більше осіб, які приймають рішення, концепція залишається в основному незмінною. І Netflix, і творці аналізують показники та вирішують рухатися вперед із контентом, який виявляється успішним для їхнього бренду. Знання того, що найкраще працює для збільшення кількості підписників та зацікавленості, є першим кроком до того, щоб творці контенту отримали платну аудиторію. Це стратегія, яку Netflix освоїв з часом, у процесі, подібному до того, що творці освоюють зараз.

Шлях Netflix відображає життєвий цикл творця

Шлях потокового гіганта до електронної комерції зображає той самий шлях, який проходять творці контенту для досягнення успіху, який називають життєвим циклом творців. Розуміння того, що Netflix, як вже успішний супер творець, вписується в цей цикл і є ключовим для творців, які хочуть розширити власні зусилля з монетизації.

Життєвий цикл творця складається з чотирьох основних етапів:

  • Увага ー етап, коли творці починають збирати велику аудиторію та покладатися на рекламу чи спонсорів.
  • Довіра, де творці збирають підписників, готових платити за контент.
  • Комерція, де творці можуть продавати мерч і товари на основі бренду, який вони створили для себе.
  • Право власності, коли громадськість може інвестувати в бренд автора через акції або навіть такі елементи, як NFT (Невзаємозамінний токен).

У життєвому циклі творців Netflix не потрібно було покладатися на спонсорований контент або дохід від реклами на етапі уваги, враховуючи його революційну модель на основі підписки, тому він перейшов прямо до стадії довіри. Завжди пропонуючи преміумконтент через підписку, Netflix зміг продовжувати завойовувати довіру споживачів і експоненціально нарощувати свою базу передплатників. Із запуском свого онлайн-магазину Netflix перейшов на стадію комерції життєвого циклу творців, запропонувавши ексклюзивну лінійку власних товарів.

Як і Netflix, творці повинні зосередитися на високоякісному контенті

Передплатна модель Netflix стала радикальною зміною для телевізійної індустрії, основним джерелом доходу якої були рекламні спонсори. Модель підписки на кіно і телебачення виявилася настільки успішною, що зараз більшість великих студій: від Disney до NBCUniversal і WarnerMedia, запустили власні потокові платформи. Кожен з них використовує вбудовану аудиторію популярних франшиз, щоб залучити передплатників.

Творці можуть скористатися подібним шляхом, вирішивши не піддавати свою аудиторію брендованого/спонсорованого контенту. Замість цього вони можуть зосередитися на високоякісному контенті, заснованому на тому, що вже є успішним у їх аудиторії, за що варто платити через Patreon або інші програми для розробників.

Декілька платформ полегшують творцям отримувати прямий дохід від свого контенту. YouTube пропонує платне членство в каналі, де передплатники можуть отримати доступ до ексклюзивного контенту та переваг. Аналогічно, Twitter і Discord надають можливість для авторів проводити платні заходи на своїх платформах, які можуть відвідувати шанувальники.

В підсумок

Висновок полягає в тому, що творцям не треба служити агрегатором продуктів для різних спонсорів. Творці самі є продуктом і можуть використовувати свій бренд для створення контенту та товарів, які задовольняють їхню аудиторію та поглиблюють зв’язок між ними та їхніми підписниками.

Вхід Netflix в електронну комерцію є унікальним, оскільки він складається з обмеженої співпраці з майбутніми артистами, яке створює більш особистий, високоякісний контакт, який можуть оцінити шанувальники. Створюючи власні лінійки продуктів, творці контенту можуть використовувати подібну модель, яка зосереджується на високоякісних персоналізованих товарах, які оцінять їхні послідовники, як і цифровий контент, який вони створюють.

Джерело

Фото на головній: Alexander Shatov


Читайте також: 

Італія запускає власний «Netflix для культури» для художніх шоу та вистав

Теги: брендпорадирозвитоктренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Думай як клієнт: від тригерів до просування

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.