• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Анастасія Білоус та Дем’ян Ом про те, як спіймати культурний код за хвіст

29 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Анастасія Білоус та Дем’ян Ом про те, як спіймати культурний код за хвіст
Share on FacebookShare on Twitter

Навіщо продуктовим компаніям розумітися на культурних кодах? Як це розуміння вибудовується на етапі ведення бізнесу? Чого нам не вистачає і в чому полягає сила української культури? Як спіймайти культурний код за хвіст? Саме цим питанням присвячена бесіда CОO New Media Services (Zürich Area, Switzerland) и Partner at Startup.Network Switzerland Анастасії Білоус та автора проєкту «Філософський Сад», засновника Відкритого Університету U Дем’яна Ом. Коротко — читайте «Тези»**, а детальніше — слухайте подкаст.

У кожному бізнесі є місце для культури

Культурний феномен дуже добре відчувається під час роботи у міжнародних командах. Що говорити про ефект від співпраці з американською, європейською, азійською чи австралійською командою, якщо навіть у межах України люди є носіями дуже різних культурних особливостей?

У кожної нації формуються свої поняття. Це називають менталітетом. Культурний фактор у першу чергу варто вивчати під час організації роботи та виходу на міжнародний ринок.

Однією зі складових культурного коду України є той факт, що люди не вміють вчитися.

Дем’ян Ом

Для успішного ведення проєктів на міжнародному ринку одного знання основ проєктного менеджменту замало. Необхідно розуміти культуру людей, історію, цінності, книги, які вони читають, фільми, які дивляться. Потрібно вивчити особливості процесу навчання у школах та університетах, відмінності у взаємодії між студентами та викладацьким складом.

На перший погляд, це ніяк не стосується бізнесу. Але чим краще люди розуміють культуру одне одного, тим якіснішою стає комунікація та порозуміння у команді.  Відповідно — робота стає більш ефективною. Адже коли кожен лишається в межах свого замкненого світу, комунікація та взаєморозуміння не налагоджуються.

Команда — це складна система

Розумний керівник і менеджер завжди працює над тим, аби створити доброзичливу атмосферу та зростити зерно мотивації у колективі. Компанії, робота яких не потребує фізичної присутності співробітників, можуть дозволяти їм подорожувати, працювати віддалено. При цьому всі лишаються у виграші, особливо, самі компанії.

Адже даючи людям більше свободи, менеджер стимулює в працівниках інтерес до нового, що спонукає до особистого розвитку. А розвиток і успіх працівника — це розвиток і успіх всієї компанії.

менеджер стимулює в працівниках інтерес до нового

Існує думка, що українці роблять дуже якісний в технічному плані продукт. Це наша сильна сторона. Однак з побудовою сервісу і просуванням продукту є певні складнощі. Одних лише знань тут вже недостатньо.

Вся справа у культурному коді

Більшість українців очікують, що прийде магічний менеджер, який все розкладе по поличках та розповість, що їм робити.

Анастасія Білоус

Історично склалося так, що українці майже весь час перебувають в очікуванні дива. Яке станеться з ними саме собою. Радянське минуле витравило ініціативу, потяг до лідерства. Нас привчили до міцних лабетів і постійного контролю. Саме з тієї доби походить очікування українців, що відповідальність візьме на себе хтось інший.

Наша прикра відмінність — постійне невдоволення, написане навіть на обличчі. А також не завжди свідомі сподівання на чарівника, який все вирішить. Це особливо помітно в аеропортах. Обличчя співвітчизників різко контрастують з громадянами інших країн.

невдоволення, написане на обличчі

Загальний песимізм підгодовує небажання пізнавати щось нове. Цим можна пояснити, наприклад, процвітання аутсорс-компаній. Попри досить великий економічний бенефіт, українці не реалізують свій потенціал.

Розвивати інакше

Важливо мотивувати людей та пробуджувати в них цікавість. Пам’ятати про баланс між батогом і пряником. У креативних індустріях зазвичай практикується «батіг»: песимістичних та злих просто звільняють. Адже змінити гнів на милість у людині можливо лише тоді, коли вона сама цього забажає. Тож немає сенсу витрачати ресурси на негативно налаштовану людину.

Завдання будь-якого керівника та менеджера — спробувати надихнути свою команду, поєднати всіх на гребені однієї хвилі. Умови для цього є. В Україні зараз активно розвивається бізнес, зростає рітейл, рестораторство, продакшн, хореографія. Це і є той пряник, який хочуть отримати люди. Відкрито доступ до великої кількості конференцій, спеціалізованих шкіл, колаборацій з іншими країнами. Така палітра можливостей підштовхує українців рухатися, навчатися, розвиватися.

Ніколи не пізно і не рано цікавитися новими процесами, що відбуваються у нашому суспільстві та в цілому світі. Якщо ввести в пошук «приказки про знання», система миттєво видасть більше ніж 4 млн. результатів. Можливо, якась із цих приказок сповнить вас мотивацією до пізнання. А це, в свою чергу, неодмінно призведе до покращення якості життя.

[c]

Більше сенсів та відкритих питань щодо того, як зрозуміти культурний код, і не лише український, ви знайдете в подкасті.

Також цей текст доступний російською мовою за цим посиланням.

Усі матеріали проєкту «Філософський Сад» — лонгріди і подкасти — доступні тут.


*Партнерський матеріал

**«Тези» — це враження наших редакторів після прослуховування подкасту. Це синтез смислів, які кристалізувалися з бесіди двох людей, спроба показати смислові, сутнісні акценти. У короткому тексті. «Тези» — це не цитати, а авторські висловлювання редакторів, написані як загальне враження від розмови. «Тези» відповідають на запитання «НАВІЩО говорили?» і «ЯКИХ ТЕМ торкнулися ці люди?», подкасти — на запитання «ЩО в точності говорили?», «ЯК саме говорили?».

***Знайомтеся з людьми, які працюють над проєктом. Дякуємо за небайдужість та часткову підтримку проєкту програму «Культурна Столиця» Дніпра i програму розвитку місцевого самоврядування та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради.

«Філософський Сад» прямо зараз отримав продовження — триває краудфандінг на англійську версію тез для публікації на європейських платформах. Ми хочемо, щоб голоси українських мислителів зазвучали на міжнародному ринку культурних і креативних індустрій.

Багато героїв «Філософського Саду» стали запрошеними тьюторами Відкритого Університету U — нових програм з філософії, дизайну, проєктного менеджменту для культурних і креативних індустрій.

Теги: бізнесінтерв‘юкультураподкастифілософіяФілософський Сад

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?
Відео

Ілля Янков: за його ідеї платять мільйони. Як він змінив рекламу в Україні?

18 Березня, 2025

Креативна індустрія – це гра на виживання. Ілля Янков, незалежний креативний директор, засновник Yankov Club, редактор, викладач і навіть стендапер, знає про це з власного досвіду. Він не просто створює...

Читати даліDetails

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

Бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні запрошує на подію нового формату – Perform Ukraine.

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.