У міру зростання кар’єри маркетологів, їхній «цифровий» Rolodex значно зростає: в LinkedIn надходять запрошення, відбувається обмін електронними листами та формуються зв’язки. Але що буде далі? Як виховувати професійні стосунки, які будуть бажаними й не вимагатимуть офіційного календарного запрошення? Adweek попросили успішних жінок з різних галузей поділитися порадами.
Будьте зацікавлені, робіть нотатки
«Я намагалась шукати нетрадиційних наставників, оскільки такі стосунки часто є найціннішими для просування по службі. Вони не обов’язково повинні бути офіційними. Бувши маркетологом ви можете побудувати стосунки зі співробітниками фінансового або інженерного відділів. Використовуйте такі можливості, щоб навчитися бізнесу та бути краще поінформованими». — Лорен Саллата, генеральна директорка корпорації Panasonic Північної Америки.
«Мій чоловік насправді тут хороший наставник. Одного разу в суботу я побачила, як він працює над електронною таблицею. Я зрозуміла, що це замітки про людей у його житті: дати їх народження, їхніх домашніх тварин; їхні заняття та уподобання. Це не було оптимізовано певним чином, і не призначалось виключно для “робочих” моментів. Він навчив мене важливості постійного інвестування у свої стосунки та цінності випадкових, доброзичливих “Привіт”» — Евелін Руслі, співзасновниця, президентка та генеральна директорка Yumi.
Інвестуйте
«Інвестуйте в наступне покоління маркетологів. Наставляйте майбутніх лідерів у вашій організації та поза нею, а також наймайте нових маркетологів на початку їхньої кар’єри. Інвестуючи, ви будете і надалі вчитися і рости як лідер. Я отримала стільки цінних уроків, працюючи безпосередньо з людьми, які мають інші точки зору, ніж я». — Фара Говард, CMO, GoDaddy.
«У моїй кар’єрі було багато наставників, які стали ключем до мого успіху. Тепер я відчуваю, що моя робота полягає в тому, щоб платити за це. Я вважаю, що це моя відповідальність як керівника латиноамериканського бізнесу — шукати таланти в моїй організації та допомагати їм рости». — Мішель Фрейр, президентка світового бренду Clinique.
Відкиньте формальності
«Мої професійні стосунки майже завжди неформальні, адже врешті-решт: ми всі люди. Незалежно від того, де ми знаходимось у житті, ми всі разом переживаємо рутинність, і я вважаю, що це має об’єднувати. Попри те, що це робить життя неформальним, воно створює тривалі стосунки та довіру, які виходять далеко за межі конференц-залу». — Зайлін Янмохамед, керівниця відділу розвитку партнерства та інновацій LA28.
«Я налагоджую стосунки неформально. Я докладаю зусиль, щоб залишатися на зв’язку з людьми та спілкуватися з ними. Як і будь-які стосунки, професійні стосунки потрібно виховувати». — Тереза Баррейра, головна директорка з маркетингу та комунікацій Publicis Sapient.
Залишайтесь на зв’язку
«Мої стосунки дуже неформальні — соціальні медіа дозволяють підтримувати зв’язок із найрізноманітнішими людьми. Я черпаю натхнення в розповідях, пропозиціях та коментарях своїх підписників». — Меріан Одешо, засновниця Bounce Curl.
Візьміть їх у свою подорож
«Мені завжди щастило з близькими подругами та родиною, які завжди підтримували мене. З часом я зрозуміла, як важливо оточувати себе людьми, які сприяють твоєму успіху і допомагають тобі почувати себе комфортно завдяки власним амбіціям». — Леанн Фремар, головна бренд-менеджерка компанії Chase.
«Відтоді, як я заснувала “We Are Rosie”, жіноча спільнота CMO вийшла на новий рівень. Це жінки, якими я давно захоплювався. Я роблю все можливе, щоб регулярно спілкуватися з ними або, як мінімум, надсилати їм періодичні оновлення про те, як ведеться бізнес та куди ми рухаємось. Я хочу, щоб вони залишались в цій подорожі, яку вони допомогли сформувати». — Стефані Наді Олсон, засновниця та генеральна директорка компанії We Are Rosie.
Читайте також:
Книжковий блогер Алла Комарова: Мій канал — поки що чиста кустарщина
В Україні стартап-спільнота прямує до рівності не лише на словах: інтерв’ю з представницею стартапу Lingart Яриною Бурбан