Інфографіка — це поєднання зображень і фактів. Інфографіка використовується для візуального представлення інформації або даних, щоб користувачі могли швидко їх обробити та засвоїти. Дослідження показують, що інфографіка покращує пізнання, оскільки людський мозок природним чином шукає закономірності або тенденції, які допомагають йому краще зберігати інформацію.
Ось 5 основних причин, чому вам варто використовувати інфографіку в цифровому маркетингу:
Вони покращують історію
Зображення обробляються в 60 000 разів швидше, ніж текст. Це не означає, що краще мати лише зображення, це просто означає, що краще обмежити кількість тексту в інфографіці. Ваш текст має додавати цінності. Запитайте себе: якби я видалив текст, чи зміг би я все одно зрозуміти зображення? Якщо так, видаліть текст і переконайтеся, що він доповнює візуальні елементи на сторінці.
Вони запам’ятовуються
Існує припущення, що тривалість уваги людини скорочується, тому, якщо ви хочете утримати увагу своєї аудиторії або зробити найбільший вплив, використовуйте інфографіку. У світі, який швидко розвивається, люди швидко читають великі блоки тексту або використовують ctrl + ’f’, щоб знайти конкретне слово, яке вони шукають, тому використання зображень і невеликої кількості тексту є хорошим способом утримати людей, залишаючи його цікавим і легко навігаційним. Поєднання зображень, яскравих кольорів і цифр запам’ятовувати набагато легше, ніж 500 слів!
Вони покращують впізнаваність бренду
Інфографіка ідеально підходить для цифрових користувачів, оскільки найпопулярнішим форматом є портретний, який ідеально підходить для прокручування на будь-якому цифровому пристрої. І хоча вже існує багато інфографіки, є ще багато чого, що можна зробити з унікального кута. Наприклад, якщо ви кав’ярня, яка змінила кавові зерна, щоб знизити викиди вуглецю, ви можете показати своїм клієнтам, наскільки покращився світ завдяки змінам малого бізнесу.
Ними можуть ділитися
Люди люблять ділитися знімками, які шокують або дивують їх. Нещодавня інфографіка, яка циркулює в соціальних мережах, надходить від Seaspiracy. Це супер просто та ефективно. Інфографіка повідомляє, що минулого року акули вбили 12 людей з усього світу, але для порівняння, ми вбивали 183 акули щохвилини.
Їх можна переробити для друку
Друк може бути дорогим, тому завжди приємно спочатку побачити, як ваша інфографіка отримує відгуки онлайн. Швидше за все, завдяки ретельно продуманому та добре розробленому візуалу зацікавленість буде високою, а впізнаваність бренду підвищиться. Це означає, що ви можете переробити свою інфографіку та створити плакати, листівки та білборди.
Чудово те, що інфографіка настільки універсальна, що її можна використовувати на багатьох платформах. Тому спочатку оцініть інтерес в Інтернеті, поділіться на своєму веб-сайті, у соціальних мережах та на будь-яких інших платформ, а також використовуйте HTML, щоб відформатувати та вставити код у свою інфографіку, щоб відстежувати її ефективність. Хороша інфографіка може стати наступним переконливим кроком до друку. Пам’ятайте, що друк все ще є життєздатною формою маркетингу, яка доповнить вашу цифрову стратегію.
Що потрібно пам’ятати про інфографіку
- Будьте простіше
- Будьте оригінальними
Читайте також:
5 психологічних технік, які тренують ваш мозок бути більш інноваційним
Нова платформа Google For Creators прагне стати джерелом натхнення та професійного зростання