Leanne B. Chiazza, віцепрезидентка з питань навчання та розвитку SXM Media, поділилась порадами щодо кар’єри в медіа.
Молоді фахівці беруть під контроль свою кар’єру, прагнуть «нового» і шукають нові шляхи зростання та просування. Водночас розумні роботодавці помічають це і надають талантам нові можливості для процвітання.
Що це означає для вас? Якщо ви перебуваєте на ранніх етапах своєї медійної кар’єри, то зараз саме час оцінити свою поточну ситуацію та зосередитися на отриманні галузевих знань, нових умінь та досвіду. А якщо ви лідер, який прагне зустріти своїх співробітників там, де вони є (і швидко), у вас є вибір. Нижче наведено декілька реальних способів наблизитися до наявних можливостей.
Створіть особистий бізнес-план
Спочатку з’ясуйте, що для вас важливо у вашій кар’єрі. Посада? Автономія? Гроші? А що для вас не важливо? Потім запитайте себе, чим би ви хотіли займатися далі, і будьте конкретними (наприклад, «я хочу цю роботу»). По-третє, подумайте про сильні сторони, які вже зробили вас успішним. І, нарешті, подумайте про сильні сторони, які вам ще потрібно розвивати, перш ніж перейти на наступний рівень. Запишіть все це.
Розберіться в тому, що популярне
Важливо стежити за тенденціями у вашій галузі. Але вам потрібно буде піти далі, ніж просто підписатися на інформаційні бюлетені та прокрутити соціальні медіа.
Розвивайте свою точку зору. Зрозумійте, чому така тенденція відбувається, і розробіть навколо неї відповідний досвід. Наприклад, одна з нових тенденцій в медіа — це подкастинг. Дізнайтеся про це все, що можете, і почніть, пройшовши курси, доступні для вас. SXM Media нещодавно запустила AQ Academy — першу у своєму роді безплатну онлайн-програму навчання, присвячену цифровій аудіоосвіті. Розроблений лідерами думок із Pandora, SiriusXM та Stitcher, це чудовий спосіб дізнатись більше про звук, аудіо, тенденцій та, звичайно, подкасти.
Пройдіть сертифікацію
Наявність знань — це чудово, але краще мати сертифікат. І це більше, ніж просто наочний доказ. Сертифікація додає рівень перевірки та надійності, який може підняти вас як експерта у вашій організації та серед ваших клієнтів. Приклад: пройшовши навчання в Академії AQ, ви можете отримати сертифікат з цифрової аудіореклами.
Оточіть себе
Коли двері знову починають відчинятися і з’являється більше нових можливостей для спілкування, будьте там. Але будьте вибіркові. Вам не потрібно відвідувати кожен захід; зосередьтесь на професійних групах, які відповідають вам та вашим цілям.
Покажіть, поділіться
Перелік ваших сертифікатів у вашому резюме та соціальних облікових записах — це перший крок до маркетингу. Наступний крок буде демонстрація та розповсюдження ваших нещодавно розкритих талантів. Цей досвід допоможе зробити вам наступний крок у вашій кар’єрі.
Наприклад, запропонуйте провести обід або очолити навчальні зусилля вашої команди. І коли прийде час — поговоріть 1: 1 з шефом. Поділіться з ним своїми прагненнями та навичками; покажіть приклади того, як ви активізувались та досягали лідерських якостей на роботі.
Фото на головній: Danielle MacInnes
Читайте також:
«Найбрудніші слова» в індустрії маркетингу
Колаборація Kool-Aid та Puma — нова хвиля ностальгійного маркетингу