12 жовтня у Mercure Congress Centre (Київ) відбудеться жіноча бізнес-конференція BUSINESS WOMAN DAY, яку організовує освітня компанія PRIZMA, заснована Артемом Майданом.
Артем серйозно зацікавився бізнесом ще на третьому курсі університету, де вчився на факультеті податкової міліції. Вже тоді майбутній бізнесмен зрозумів, що зарплата у 100 доларів на місяць не дасть йому бажаної свободи дій. А от власний бізнес дозволить самостійно керувати власним часом та прибутком. Тепер команда Артема Майдана організовує масштабні заходи в Україні і прямо зараз працює над бізнес-конференцією для жінок BUSINESS WOMAN DAY. Reklamaster.com вдалось поспілкуватись з організатором про майбутню подію.
Який найбільший страх у організатора масштабного бізнес-заходу?
Зізнаюсь, якихось потужних острахів та нервувань перед заходом, або під час його організації я не маю. По-перше, ми в цьому не новачки, знаємо чого очікувати. Більшість складностей передбачувані та зрозумілі. Але якщо увімкнути фантазію та уявити, від чого я вкриюсь холодним потом, то це, звісно, неповний зал. Мабуть, всі івентори бачать у кошмарах пусті місця в залі.
Кого із спікерів було найскладніше залучити до Business Woman Day?
Якихось специфічних жорстких зусиль нам докладати не довелось. Компанія Prizma вже має репутацію, тож спікери, яких ми долучаємо до своїх заходів, розуміють, що мають справу із професіоналами, вони знають про нас та знайомі з нашою діяльністю. Тож, без зайвої скромності скажу, що складнощів із пошуком спікерів не мали. Але хочу скористатись нагодою та подякувати всім, хто виступатиме на BUSINESS WOMAN DAY. Цей захід ми організовуємо вперше і тому я дуже вдячний тим, хто підтримав нас своєю присутністю.
Що Ви особисто для себе хочете дізнатись під час Business Woman Day?
Мені майже не випадає можливості послухати спікера під час виступу на наших заходах. Як правило, організатор зайнятий іншими локальними питаннями, які потребують термінової реакції. Але цього разу я планую виділити трохи часу. Мені дуже цікаво послухати, що думають активні жінки зі світу бізнесу про стосунки, як вони вирішують ситуації, які виникають у них в родинах, що це за ситуації, як ці жінки взагалі мислять. З чоловічою стороною я знайомий, але ось з цими аспектами з боку прекрасної половини людства мені хотілося би ознайомитись. А ще цікаво почути, якого чоловіка ці жінки бачать поруч із собою.
В українському суспільстві дещо упереджене ставлення до жінок, які посідають керівні посади. Як змінити цю думку, зважаючи на те, що не кожен може відвідати Ваш захід?
Я не можу погодитись із цим твердженням. Так, я чув про упереджене ставлення до жінок, це активно обговорюють в медіа, але особисто я з цим не стикався. Моє оточення не ділилось зі мною подібними переживаннями. А в моїй компанії працює чимало дівчат, в тому числі на керівних посадах. Я взагалі вважаю не нормальним визначати рівень компетентності за статевою ознакою. Кожен просто повинен робити свою справу і все. Без відмовок та маніпуляцій.
Ваша компанія не так давно влаштовувала «Первую мужскую конференцию». Тепер ось буде захід, орієнтований на жінок. Невже у чоловіків та жінок настільки відрізняються проблеми і підходи в бізнесі, що є потреба в окремих заходах для кожної статі?
Ну, чоловіча конференція відбулась вже два роки тому, тож це не можна назвати недавньою подією. Але, відповідаючи на ваше питання, так. Сенс розділяти ці заходи є. Якщо говорити просто про бізнес – то звісно тут не так багато відмінностей. Але наші конференції – це не тільки про бізнес. Ми порушуємо питання стосунків, особистого життя, позаробочого часу. Ось тут різниця є, і обидві аудиторії абсолютно інакше мислять та реагують, тож, розділяючи чоловіків та жінок, ми можемо глибше розглянути ситуації та приклади і дати більше корисних порад та інсайтів.
Що потрібно робити людям, які планують пов’язати своє життя з івент-менеджментом бізнес-подій? З чого починати?
Скажу відверто, я не асоціюю своє життя з івентами і не скажу, що я назавжди пов’язав себе з подієвим бізнесом. Але одну рекомендацію маю, і вона не тільки про івенти. Що б ти не робив і чим би не займався, стався до всього серйозно та професійно. Це важливо. Це СУПЕР-важливо!