Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами попереджає про закінчення EARLY BIRDS DEADLINE. У вас залишилось всього 4 дні, аби подати роботи за зниженою ціною.
Цього року фестиваль поповнився рядом оновлених конкурсів та категорій, з якими ви можете ознайомитись за посиланням.
Серед суддів фестивалю – неодноразово визнані фахівці, лідери думок та приклади для наслідування як на міжнародній арені, так і на українському ринку. Слідкуйте за новинами, адже перші команди журі будуть оголошені найближчим часом.
Не можна не згадати, що у переможців фестивалю є унікальна можливість потрапити до наступного рейтингу AdForum Business Creative Report, а також те, що КМФР входить до Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018 з коефіцієнтом два (k=2).
Early birds deadline – 2 березня.
Regular deadline – 20 квітня.
Подати свої креативні роботи можна на сайті фестивалю. Не пропустіть знижки на EARLY BIRDS DEADLINE!
У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.