Victoria’s Secret анонсувала банкрутство британської філії, Zara зачинила більше 1000 магазинів по всьому світу, а Chanel призупинили свої виробничі майданчики… Постпандемічні зміни на світовому фешн-ринку подарували представникам української моди унікальну можливість перейти на міжнародний професійний рівень та показати світові неповторність своїх ідей. Ми анонсуємо запуск проєкта, що допоможе українським фешн-брендам та дизайнерам вийти на ринок ЄС та покращити PR-комунікації у світі.
Проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020 проходить за фінансової підтримки Українського культурного фонду та реалізується командою Платформи розвитку fashion-підприємств та молодих креаторів New Fashion Zone. Проєкт має на меті презентувати українських дизайнерів та бренди міжнародним байєрам, ЗМІ, аналітикам моди та споживачам.
«Ми раді, що цього року сектор дизайну та моди представлений дуже різноманітними проєктами: від свідомого споживання до популяризації традиційного українського одягу. Приємно усвідомлювати, що деякі з наших переможців у час кризи, спричиненою карантином та пандемією коронавірусу, зможуть допомогти своїм колегам, представникам галузі, утриматись на плаву і стати відомими за кордоном. Саме таким є проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020, за результативність якого будемо щиро вболівати», — Юлія Федів, виконавча директорка Українського культурного фонду.
Відбір учасників на проєкт
Організатори події оголошують відбір учасників на проєкт на сайті.
Дедлайн подачі заявок та відеоробіт — 13 серпня 2020 року (включно). До першого етапу пройдуть 150 учасників, а у другому етапі залишаться 6 брендів-фіналістів, які за допомогою міжнародних менторів програми підготують колекції для ринку ЄС, проведуть зустрічі з європейськими байерами та презентують свої колекції світовим медіа та експертам. Цей захід відбудеться 16 жовтня 2020 року на phygital show у рамках VI конкурсу дизайнерів New Fashion Zone Contest на локації Почайна в місті Києві та одночасно у прямій трансляції в соцмережах.
«Тема проєкту — відповідь представників української моди на кризу через коронавірус. Тільки уявіть, скільки креативу можуть подарувати українські бренди, створюючи колекції для пост-пандемічного світу з високою якістю та помірними цінами. Ми очікуємо щось надзвичайне!», — Марія Терехова, засновниця платформи New Fashion Zone.
До участі запрошуються як сталі бренди й фешн-дизайнери, так і молоді талановиті креатори. Щоб стати учасником відбору, потрібно перейти за посиланням та заповнити форму.
Цього року Менторами проєкту стали міжнародні експерти:
- Адріан Бортотто — дизайнер будинку моди Christian Dior Couture, більше 12 років досвіду у luxury fashion, у тому числі Lacoste Operations.
- Катерина Кармачова — менеджерка по роботі з клієнтами Східної та Західної Європи в Maison LANVIN із комерційним досвідом у Saint Laurent, Alexander Wang, Céline, Stella Mccartney, Yves Salomon. З дизайнерським досвідом у Balenciaga, Rue Du Mail від Martine Sitbon та персональній лінії виробів із шкіри.
- Мод Пупато працює у відділі купівлі всесвітньо відомої мережі універмагів Printemps із досвідом продажів у luxury та дизайнерських брендах Marc Jacobs, Alexander Wang, Isabel Marant.
«Ukrainian New Fashion Days 2020 — це унікальна можливість заявити світу про український фешн-продукт та країну в цілому. Показати, що в нас є талановиті бренди і дизайнери та оригінальний погляд на моду. У нинішній час трансформації для українських брендів гарний шанс заявити про себе, запропонувати світовому рітейлу доповнити свій портфель брендів саме українськими дизайнерами та презентувати споживачу щось “інше”, — каже Юлія Порядіна-Гривнак, керівниця проєкту, виконавча директорка New Fashion Zone. — Ukrainian New Fashion Days 2020 — це унікальна можливість заявити світу про український фешн-продукт та країну в цілому. Показати, що в нас є талановиті бренди і дизайнери та оригінальний погляд на моду. У нинішній час трансформації для українських брендів гарний шанс заявити про себе, запропонувати світовому рітейлу доповнити свій портфель брендів саме українськими дизайнерами та презентувати споживачу щось “інше”».
14 вересня відбудеться KYIV MEDIA WEEK 2020. Global Marathon!