У Києві відбудеться конференція CASES : Digital Marketing

18 травня в Києві пройде конференція CASES : Digital Marketing, під час якої розкажуть про розвиток бренду в цифровому середовищі, маркетингу в соціальних мережах, можливості інтернету для бізнесу.

Кожна доповідь на конференції — це кейс-стаді конкретного проекту з докладним розбором всього процесу від постановки задачі і розробки до втілення ідеї в життя і отримання фактичних результатів.

Серед спікерів заходу — представники компаній 1+1 Digital, Vintage Web Production, Aimbulance, UAMASTER, ISD Group, NEBO ideas agency, Dentsu Aegis Network Ukraine, Facility, Havas Digital Kyiv, UM Ukraine.

Для читачів Reklamaster діє промокод на знижку 10%. Скористайтеся промокодом reklamaster.friends при реєстрації: https://cases.media/event/cases-digital-2019

Більше інформації про конференцію і спікерів можна дізнатись за посиланням: https://cases.media/event/cases-digital-2019

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

як пройшов освітній саміт Make it in Ukraine 2020

Українські IT- та Digital-фахівці зазирнули у майбутнє: як пройшов освітній саміт Make it in Ukraine 2020

19 вересня відбувся перший освітній онлайн-захід Make it in Ukraine 2020. Його мета — допомогти українським фахівцям з IT та Digital професійно зростати та знаходити гідну ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

KYIV MEDIA WEEK Global Marathon завершено

Статистика KYIV MEDIA WEEK Global Marathon: 10-й ювілейний міжнародний медіафорум зібрав майже 3000 учасників із 52 країн світу! 14 вересня ...