У Києві проведуть конференцію з реклами в соціальних мережах Ad Insight

15 листопада рекламна агенція Median ads & School, конференція SMM Rocks та креативна агенція NGN.agency організовують конференцію з реклами в соціальних мережах — Ad Insight.

Захід об’єднає 13 спікерів з 5 країн, які поділяться власними стратегіями та підходами, що принесли колосальні результати їх компаніям. Загалом, на заході прозвучить 9 доповідей, під час яких можна буде ознайомитися з унікальними тактиками та практичними кейсами від топових фахівців.

Кожен відвідувач зможе взяти участь в одному з 3 воркшопів та прокачати свої практичні навички: Facebook Pixel & Google Tag Manager, Post-click Сonversion Rate Optimization та розробка структур рекламних кампаній та комунікацій в креативах.

Також гостей очікує панельна дискусія та нетворкінг.

Ділитись інсайтами будуть Євген Мокін (Median ads & School), Андрій Осіпов (Школа веб-аналітики Андрія Осіпова), Олексій Ткачук (Setters), Євген Тимошенко (Genesis), Катерина Галіна (Aitarget), Володимир Галіка (NGN.agency), Павло Антонов (Httpool) та інші. Організатори запросили спікера із США, який витрачає на рекламу $40 мільярдів на рік, — Олександра Федотова, засновника Af Media LLC.

Захід відбудеться у конференц-холі «Депо».

Дізнатись більше інформації про конференцію та придбати квиток можна за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.