Міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK, вже четвертий рік поспіль бере активну участь в медіафорумі і поділиться з його учасниками найновішими трендами та інсайтами глобальної телеіндустрії.
17 вересня менеджер з комунікацій K7 Media Девід Чіарамелла (David Ciaramella) виступить з презентацією «Тренди FAANGS» (Facebook, Apple, Amazon, Netflix, Google та Snapchat), в ході якої розповість про те, як ці шестеро найбільших гравців світу digital розвиваються в сфері креативу і створення успішного аудіовізуального продукту.
Учасники KMW дізнаються про особливості розробки оригінального контенту для FAANGS і як це впливає на розвиток галузі в цілому. Також мова піде про різні підходи кожної із платформ, а найпоказовіші з них будуть проілюстровані цікавими кейсами шоу і серіалів.
«Ми раді знову співпрацювати з KYIV MEDIA WEEK. Ми з задоволенням слідкуємо за тим, як медіафорум росте та розвиває свій регіон, який все ще залишається в значній мірі незвіданим. FAANGS – темні конячки, що продовжують створювати нові й цікаві виклики для глобального медіаринку. І хоча ніхто не знає чіткої формули успіху, всі його гравці постійно змушені шукати нові рішення для того, щоб бути успішними в on-line середовищі», – говорить Девід.
Презентація-скринінг «Тренди FAANGS від K7 Media» відбудеться в перший день KYIV MEDIA WEEK (17 вересня) з 15:00 до 16:00.
K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіа-брендів. K7 Media випускає щорічний звіт «Top 100 Traveling TV Formats» на основі своїх глибоких знань і досвіду в сфері телебачення та digital, а також складає індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.
Другий спеціальний захід від K7 Media – «Скринінг дитячого контенту» – відбудеться в середу 19 вересня, подробиці будуть повідомлені пізніше, слідкуйте за новинами на сайті KMW і офіційній Facebook-сторінці медіафоруму.
KYIV MEDIA WEEK 2018 відбудеться 17-21 вересня 2018 року в Hyatt Regency Kyiv (Київ, Україна). До 31 липня діє спеціальна ціна на реєстрацію.
Партнери проекту:
EUTELSAT – Офіційний партнер KMW
K7 Media – Інтелектуальний партнер
MIPCOM – Міжнародний партнер
C21 Media – Міжнародний медіапартнер
Vancouver Film School – Міжнародний партнер
Baltic to Black Sea Documentary Network (B2B Doc) – Міжнародний партнер
Телеканал «Україна» – Партнер лінійки івентів, присвячених серіальному виробництву
Cannes Corporate Media & TV Awards – Міжнародний партнер
NATPE – Міжнародний партнер
Filmteractive – Міжнародний партнер
Finlandia – Партнер вечірки KMW
Медіаняня – Інформаційний партнер
Телеканал NEWSONE – Інформаційний медіапартнер
Телеканал «Прямий» – Телевізійний медіапартнер
Так Треба Продакшн – Технічний партнер
Телеканал Еспресо – Інформаційний телепартнер
Фокус – Діловий медіапартнер
UA|TV – Міжнародній телевізійній партнер
ЛІГА.net – Інформаційний партнер
PATRIOT RENTAL – Технічний партнер
VGL cinema – Інформаційний партнер
Галузеві інформаційні партнери:
Prensario| TVbizz | CEETV | MEDIASAT | Детектор Медіа | Медіабізнес | MBR | CR | Газета День | Reklamaster | Señal International |
Організатор:
MEDIA RESOURCES MANAGEMENT
вул. Закревського 22, м. Київ, 02222, Україна
[email protected] | +380 44 459 46 10
mrm.ua | kyivmediaweek.com | Facebook