• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Стартує Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018

6 Лютого, 2018
Час прочитання: 2 хв.
A A
Стартує Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018
Share on FacebookShare on Twitter

Завдяки своєму формату, конкурсним правилам та вимогам, програмі та командам журі, КМФР має визнану репутацію одного з найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами.

Цьогорічна конкурсна програма фестивалю складається з 12 конкурсів та більше ніж 120 категорій:

  • Film
  • Film Craft
  • Print &Publishing
  • Out Of Home
  • Radio & Audio
  • Design & Branding
  • Digital & Mobile
  • Advertising Campaigns
  • Media
  • Branded Content & Visual Storytelling
  • Industry Categories
  • Best Marketing Innovations

Слідом за Канами, в оновленій конкурсній програмі 19-ого КМФР – до конкурсів Film, Film Craft, Print & Publishing, Out Of Home, Radio & Audio, Design & Branding та Digital & Mobile – була додана нова категорія INNOVATION, в якій оцінюється інноваційне використання інструментів в різних дисциплінах для передачі повідомлення бренду. Конкурс Radio був змінений на Radio & Audio – це нововведення дозволяє продемонструвати не тільки радіорекламу, а й аудіоінструменти та майстерність використання звуку у комунікаціях. Окрім цього, були оновленні внутрішні категорії конкурсів Design & Branding, Media та Branded Content & Visual Storytelling. 

 Із повним списком оновлених конкурсів та категорій можна ознайомитись на сайті.

Роботи учасників будуть оцінювати визнані на міжнародній арені спеціалісти в області реклами:

  • Film / Out Of Home​ Jury
  • Film Craft Jury
  • Print &Publishing / Radio &Audio / Advertising Campaigns Jury
  • Design & Branding Jury
  • Digital & MobileJury
  • Media / Branded Content & Visual StorytellingJury 
  • Industry Jury
  • Best Marketing Innovations Jury

На фестивалі будуть працювати 6 міжнародних команд судів, а також представники-рекламодавці у складі журі Industry Disciplines, та стратеги комунікаційних агентств у складі команди судів конкурсу Best Marketing Innovations.

Відмінність Київського Міжнародного Фестивалю Реклами від інших, у тому числі міжнародних фестивалів – це видимий результат. Абсолютно всі учасники отримують оцінки, які презентуються разом зі списками переможців і фіналістів. Даний підхід дозволяє кожному учаснику фестивалю зрозуміти на скільки далеко робота була від перемоги та у якому напрямку варто рухатись для самовдосконалення.

Early birds deadline – 2 березня.

Regular deadline – 20 квітня.

Фестиваль відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві, ВДНГ (Національний комплекс «Експоцентр України», павільйон №3, за адресою просп. Академіка Глушкова, 1). У програмі фестивалю – конференція Best Marketing Practices, яка виступає платформою для обміну досвідом між провідними іноземними експертами та лідерами українського ринку, Церемонія нагородження переможців КМФР 2018 та насичена вечірня програма.

Нагадуємо, що КМФР входить до Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018 з коефіцієнтом два (k=2). За підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2017/2018, а в рамках Церемонії нагородження будуть оприлюднені імена кращих комунікаційних агентств сезону на ринку України.

Варто наголосити, що переможці Київського Міжнародного Фестивалю Реклами матимуть унікальну можливість фігурувати у наступному рейтингу AdForum Business Creative Report! На відміну від подібних рейтингів, тут продемонстровані найбільш успішні кампанії та агенції у семи конкретних секторах: Automotive, Food & Beverages, Luxury, Transport & Tourism, Health & Beauty, Retail та Banking/Insurance. 

Рекламна кампанія 19-ого КМФР з’явиться найближчим часом. Слідкуйте за оновленнями, аби побачити її першими!

Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті kiaf.com.ua. У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги: бизнес и инновациикреативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.