Завдяки своєму формату, конкурсним правилам та вимогам, програмі та командам журі, КМФР має визнану репутацію одного з найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами.
Цьогорічна конкурсна програма фестивалю складається з 12 конкурсів та більше ніж 120 категорій:
- Film
- Film Craft
- Print &Publishing
- Out Of Home
- Radio & Audio
- Design & Branding
- Digital & Mobile
- Advertising Campaigns
- Media
- Branded Content & Visual Storytelling
- Industry Categories
- Best Marketing Innovations
Слідом за Канами, в оновленій конкурсній програмі 19-ого КМФР – до конкурсів Film, Film Craft, Print & Publishing, Out Of Home, Radio & Audio, Design & Branding та Digital & Mobile – була додана нова категорія INNOVATION, в якій оцінюється інноваційне використання інструментів в різних дисциплінах для передачі повідомлення бренду. Конкурс Radio був змінений на Radio & Audio – це нововведення дозволяє продемонструвати не тільки радіорекламу, а й аудіоінструменти та майстерність використання звуку у комунікаціях. Окрім цього, були оновленні внутрішні категорії конкурсів Design & Branding, Media та Branded Content & Visual Storytelling.
Із повним списком оновлених конкурсів та категорій можна ознайомитись на сайті.
Роботи учасників будуть оцінювати визнані на міжнародній арені спеціалісти в області реклами:
- Film / Out Of Home Jury
- Film Craft Jury
- Print &Publishing / Radio &Audio / Advertising Campaigns Jury
- Design & Branding Jury
- Digital & MobileJury
- Media / Branded Content & Visual StorytellingJury
- Industry Jury
- Best Marketing Innovations Jury
На фестивалі будуть працювати 6 міжнародних команд судів, а також представники-рекламодавці у складі журі Industry Disciplines, та стратеги комунікаційних агентств у складі команди судів конкурсу Best Marketing Innovations.
Відмінність Київського Міжнародного Фестивалю Реклами від інших, у тому числі міжнародних фестивалів – це видимий результат. Абсолютно всі учасники отримують оцінки, які презентуються разом зі списками переможців і фіналістів. Даний підхід дозволяє кожному учаснику фестивалю зрозуміти на скільки далеко робота була від перемоги та у якому напрямку варто рухатись для самовдосконалення.
Early birds deadline – 2 березня.
Regular deadline – 20 квітня.
Фестиваль відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві, ВДНГ (Національний комплекс «Експоцентр України», павільйон №3, за адресою просп. Академіка Глушкова, 1). У програмі фестивалю – конференція Best Marketing Practices, яка виступає платформою для обміну досвідом між провідними іноземними експертами та лідерами українського ринку, Церемонія нагородження переможців КМФР 2018 та насичена вечірня програма.
Нагадуємо, що КМФР входить до Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018 з коефіцієнтом два (k=2). За підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2017/2018, а в рамках Церемонії нагородження будуть оприлюднені імена кращих комунікаційних агентств сезону на ринку України.
Варто наголосити, що переможці Київського Міжнародного Фестивалю Реклами матимуть унікальну можливість фігурувати у наступному рейтингу AdForum Business Creative Report! На відміну від подібних рейтингів, тут продемонстровані найбільш успішні кампанії та агенції у семи конкретних секторах: Automotive, Food & Beverages, Luxury, Transport & Tourism, Health & Beauty, Retail та Banking/Insurance.
Рекламна кампанія 19-ого КМФР з’явиться найближчим часом. Слідкуйте за оновленнями, аби побачити її першими!
Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті kiaf.com.ua. У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.