• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

«Пробіг під каштанами» передав Кардіоцентру чек на рекордні 2 млн грн для порятунку маленьких сердець

7 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
26-й Пробіг під каштанами: є новий рекорд!
Share on FacebookShare on Twitter

Символічний чек на рекордні 2 млн грн передали організатори 26-го «Пробігу під каштанами» Центру дитячої кардіології і кардіохірургії МОЗ України під час фінальної прес-конференції, яка відбулася 7 червня. Зібрані кошти будуть спрямовані на закупівлю необхідного обладнання для порятунку життів маленьких пацієнтів із вадами серця.

Нагадаємо, у неділю, 3 червня, на Михайлівській площі м. Київ відбувся 26-й «Пробіг під каштанами», на благодійну дистанцію якого вийшла рекордна кількість  учасників – 15 820 людей та рекордна кількість корпоративних команд – 380.

«З кожним роком Пробіг об’єднує навколо великої мети все більше людей. Цьогоріч ми встановили одразу кілька нових рекордів: максимальна кількість учасників, максимальна кількість корпоративних команд, а головне — максимальна сума зібраних коштів. Сьогодні ми передаємо цей символічний чек на рекордні 2 млн грн для Кардіоцентру, де рятують тисячі життів. – розповіла Ірина Кузнєцова, організатор та ініціатор «Пробігу під каштанами». – Дякуємо усім партнерам, медіа-партнерам, командам та кожному з учасників, які долучилися до Пробігу та власним прикладом показали, що робити хороші речі – просто!», – сказала вона.

«Пробіг під каштанами» збирає кошти для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії з 2002 року. За цей час було куплено перший в Україні апарат «Штучне серце», апарат-контрапульсатор ЦС 300, який підтримує кров’яний тиск маленьких пацієнтів під час операції, замінено плату в ангіографі, встановлено автономне опалення та закуплено інше медичне обладнання та витратні матеріали.

«Між операційною та реанімацією у нас є кімната, де батьки очікують, поки лікарі рятують їхніх малюків, – розповів Володимир Жовнір, головний лікар Центру дитячої кардіології та кардіохірургії. – Одна стіна цілком завішана чеками, які з року в рік передають нам організатори Пробігу. Щороку сума збільшується, а це означає, що ми можемо забезпечити краще обладнання для Кардіоцентру, а отже – врятувати більше життів».

Цього року 350 дітей, яких прооперували у Кардіоцентрі, утворили «Команду здійсненої мрії», яка традиційно взяла участь у «Дитячому Пробігу». Партнером цього забігу став бренд «Біла лінія», який організував для мам з дітьми оригінальні та інтерактивні розваги та дегустацію продукту у «Дитячому містечку».

«Пробіг під каштанами» руйнує стереотипи і показує, що жити повноцінним життям та допомагати іншим можуть усі. Це підтверджує як «Команда здійсненої мрії», так і учасники «Пробігу Мужніх» – люди в інвалідних візках та діти з особливими потребами.

Найстарший учасник цьогорічного Пробігу 84-річний Ігор Григор’єв розказує, що благодійна дистанція стала для нього традицією, адже він, незважаючи на  те, що знаходиться в інвалідному візку, щороку бере участь у «Пробігу під каштанами». Партнер «Пробігу Мужніх» та «Спортивного Пробігу» – компанія Amway, команда якої традиційно стала найбільшою – 2057 учасників.

Серед команд Пробігу найоригінальнішою виявилася команда Генерального партнера Пробігу бренду «Rexona» із  флешмобом «Мені не ліньки». У складі команди вийшли відомі блогери та бігуни у футболках із найбільш поширеними «відмазками», чому люди відмовляються бігати: «Мені ліньки бігати вранці, бо у мене лапки», «Бо я люблю диванчик, а він любить мене», «Поки я зберуся – усі уже ідуть назад», «Бо фітоняшок багато, а ти в мами така одна», «Бо морозиво занадто смачне, щоб розлучатися з ним на час пробіжки».

Ще один особливий забіг заради порятунку маленьких сердець відбувся на головній сцені. «Пробіг в ходунках» зібрав найменших учасників, які тільки роблять перші кроки, але уже готові змагатися за перемогу на 10-метровій дистанції. Партнером «Пробігу в ходунках» став бренд Fisher Price, який подарував усім учасникам забігу ходунки, а наймолодшому учаснику, якому виповнилося всього 5 тижнів і який біг разом з мамою у слінгу, – інтерактивну книжку.

Орієнтуватися на місцевості, знаходити потрібні локації на території та корисну інформацію бігуни та вболівальники могли за допомогою мобільного додатку «Пробег под каштанами», який розробив партнер Пробігу – IT компанія D2.

26-й «Пробіг під каштанами» завершився! Зустрінемося на благодійній дистанції наступного року!

Теги: здоров'яспортсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.