• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Організатори Cannes Lions опублікували перші тезиси до ключових тем цьогорічного фестивалю

6 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Організатори Cannes Lions опублікували перші тезиси до ключових тем цьогорічного фестивалю
Share on FacebookShare on Twitter

Підготуйтеся до Фестивалю заздалегідь, ознайомившись з цьогорічними темами: «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду».

Організатори Cannes Lions опитали більше сотні провідних креаторів та маркетологів, щоб дізнатися, що є найважливішим для нашої спільноти і які питання не дають їм спокою і вдень, і вночі. Спираючись на відповіді експертів, команда фестивалю склала ряд стислих тезисів з ключових тем цього року. А партнери фестивалю, портал Raconteur, підготував ряд графіків та діаграм, щоб наочно показати, які питання є найактуальнішими для рекламної індустрії у 2020 році.

Ці бесіди допомогли сформулювати вісім тем, які стануть визначальними для програми Cannes Lions–2020. В цей підготовчий період буде опубліковано вісім відповідних тематичних путівників з тезами, в яких буде докладно розглянуто кожну тему та показано її у широкому контексті креативної сфери. Кожен путівник базується на оригінальних дослідженнях, використовує актуальні дані та наводить приклади з кращих робіт-лауреатів Cannes Lions, а також містить коментарі експертів та лідерів міжнародних брендів.

Перші два путівники присвячені темам «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду».

За словами Андреа Маллард, директора з маркетингу Pinterest: «Креативність – це не відділ у компанії, а дисципліна. А отже, кожен співробітник повинен знати, як її можна задіяти для розвитку бізнесу».

Минулого року Гран-прі у категорії Creative Effectiveness отримала робота Black Supermarket мережі Carrefour.

Креативність як рушій розвитку бізнесу (Creativity is the Business Growth Engine)

В рамках цієї теми експерти заглиблюється у те, чому, як і звідки береться «креативний рушій».

Організатори переконані, що для брендів креативність – єдиний шлях до високого темпу розвитку. У своєму вступному слові Шарлотта Вільямс (Charlotte Williams), віце-президентка Cannes Lions з питань контенту, розповідає про результати досліджень McKinsey та наводить приклад нещодавнього стрімкого злету бренду Burger King. Далі беруть слово:

  • Гаель де Талхуе (Gael de Talhouet), віце-президент Essity з питань розвитку бренду, який розповідає, чому маркетологам слід почати мислити інакше, щоб дійсно зосередитися на розвитку.
  • Джо Макдонелл (Joe Mcdonnell), голова аналітичного відділу прогностичної компанії WGSN, пояснює, як можна розвиватися, даючи споживачам саме те, що їм треба, у час, коли ера споживацтва йде на спад.
  • Люсі Айткен (Lucy Aitken), головний редактор кейсів маркетингового сервісу WARC, представляє стратегію зміни пріоритетів на користь креативності.

Варто взяти до уваги

Вісім ключових порад від Люсі Айткен, які допоможуть вам зробити креативність інструментом розвитку компанії та переконати раду директорів у її важливості.

Ознайомитися зі збірником тезисів

Повернімося до бренду (Let’s Get Back to Brand)

Другий путівник стосується нещодавніх змін в індустрії, коли в пріоритеті знову опиняється бренд. Також вона доводить цінність мислення у довгостроковій перспективі.

У 2020 році усі думки маркетологів та креаторів спрямовані, насамперед, на необхідність перерозподілу ресурсів, виділених на performance-маркетинг та маркетинг прямого відгуку. Для цього вони використовують стратегію довгострокової розбудови бренда, і Шарлотта Вільямс відкриває дискусію про те, у чому ж, власне, полягає розбудова бренду. До дискусії долучилися також:

  • Саймон Піл (Simon Peel), директор Adidas по роботі з глобальними медіа, який розповідає про те, як можна збалансувати та поєднати короткострокову та довгострокову політику, щоб досягти спільної мети.
  • Джо Макдонелл розказує, чого хоче від бренду покоління Z.
  • Ліна Роланд (Lena Roland), головний редактор WARC з просвітницької роботи, ділиться ідеями щодо того, як краще розподілити бюджет, та розповідає, за якими параметрами міжнародні бренди оцінюють свою діяльність.

Варто взяти до уваги

Вісім порад, як зробити пріоритетною ту діяльність, що розбудовує бренд, робить продукт стійкішим до цінових коливань та примножує його частку на ринку.

Ознайомитися зі збірником тезисів

Фото в заголовку: Річ Сільверштейн, який здобув винагороду LionofStMark, знає, наскільки цінна креативність, яка здатна докорінно змінити компанію

Теги: cannes lionsфестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.