Cannes Lions оприлюднили попередню програму LIONS Live, онлайн-заходу, який відбудеться 22‑26 червня. Організований спільно з найталановитішими креаторами та найуспішнішими компаніями світу LIONS Live пропонує якісний контент в різноманітних цифрових форматах.
LIONS Live можна буде переглядати безкоштовно з екранів на будь-яких пристроях у всіх куточках світу. Трансляція буде вестися з лондонської студії з журналісткою BBC Тіною Дагілі (Tina Daheley) в якості телеведучої.
Філіп Томас, голова правління Cannes Lions, збере для дебатів п’ять лідерів індустрії для дискусії про те, що чекає на індустрію після пандемії COVID-19 та тієї економічної кризи, яку вона веде за собою. Також мова йтиме про проблеми рівноправності та репрезентації, які зараз звернули на себе увагу всього світу внаслідок протестів, ініційованих рухом Black Lives Matter. У цих дебатах візьмуть участь:
- Девід Дрога (David Droga), засновник та креативний директор Droga5;
- Лоррейн Тугілл (Lorraine Twohill), директорка з маркетингу Google;
- Стів Стаут (Steve Stoute), засновник та гендиректор маркетингової агенції Translation;
- Марк Рід (Mark Read), гендиректор WPP; та
- Джин Лін (Jean Lin), гендиректорка міжнародного відділу Dentsu Aegis та Isobar.
«At Home With…»
Контент-серія «At Home With…» буде присвячена розповідям про пошук натхнення й мотивації та про те, що необхідно для успіху у великому світі креативності. Джонатан Гіла (Jonathan Hyla), режисер, креатор та телеведучий, візьме інтерв’ю у ряду відомих діячів індустрії про їх пошуки натхнення, кар’єрний шлях та прогнози на 2020 рік та на майбутнє. Для участі були запрошені:
- музикант Вайклеф Жан (Wyclef Jean);
- акторка Емілі Ратаковскі (Emily Ratajkowski);
- бейсболіст Александр Родрігез (Alexander Rodriguez, A-Rod);
- актор Анупам Кер (Anupam Kher); та
- комік Брайт Окпоча (Bright Okpocha, Basketmouth).
Також програма LIONS Live передбачає розгляд восьми тем, запропонованих для Фестивалю Cannes Lions 2020. Зокрема «Креативність як рушій розвитку бізнесу» (Creativity IS the Business Growth Engine), «Повернімося до бренду» (Let’s Get Back to Brand), «Прикладна креативність: на перехресті даних, технологій та ідей» (Applied Creativity: When Data, Tech & Ideas Collide) та інші.
«CMO Spotlight»
У серії «CMO Spotlight», спонсорованій журналом «The Economist», провідні директори з маркетингу розкажуть, над чим вони працюють зараз, як їм вдається віддалена робота на карантині та чи справді світ маркетингу зміниться назавжди. Свою участь вже підтвердили:
- Бозома Сент Джон (Bozoma Saint John), Endeavour;
- Мерлі Круз-Джеймі (Merlee Cruz-Jayme), Dentsu McGarryBowen;
- Педро Ірп (Pedro Earp), AB InBev;
- Ліенн Каттс (Leanne Cutts), HSBC;
- Кеті Річчіо Пуріс (Katie Riccio Puris), TikTok; та
- Асім Назір (Asim Naseer), Beiersdorf.
І багато іншого…
Окрім того новопризначена директорка з маркетингу Unilever Конні Браамс (Conny Braams) вперше звернеться у цій якості до креативної спільноти.
Також VICE TV представить передачу «No Mercy, No Malice» з професором Скоттом Гелловеєм (Scott Galloway).
Окрім цього, в попередню програму LIONS Live входить дискусія, у якій візьмуть участь Боб Лорд (Bob Lord), віцепрезидент IBM з питань блокчейн-технологій та екосистем, та Челсі Клінтон (Chelsea Clinton), віцеголова правління Clinton Foundation. Разом вони обговорять, як сполучити креативність та технології, щоб змінити світ на краще, а також розкажуть про необхідність просвітницької роботи серед молоді та про технології й ресурси, необхідні прийдешньому поколінню для рішучих дій.
Саймон Кук (Simon Cook), виконавчий директор Cannes Lions, дасть глядачам можливість зазирнути в суддівську кімнату. До нього приєднаються учасники журі 2020‑2021 років, які вперше окреслять ряд настановчих принципів для всієї рекламної індустрії. Серед журі будуть:
- Луїс Санчес (Luiz Sanches), AlmapBBDO;
- Річард Брім (Richard Brim), adam&eveDDB;
- Рональд Нг (Ronald Ng), Isobar;
- Сьюзен Кредл (Susan Credle), FCB; та
- Енн Мухерджі (Ann Mukherjee), Pernod Ricard.
Google транслюватиме наживо контент LIONS Live на YouTube. Окрім того, весь контент буде доступний для перегляду на платформі LIONS Live. Протягом всього тижня глядачам буде запропоновано цілий ряд ініціатив для сприяння креативній спільноті. Зокрема доступ до різноманітних «білих книг» та креативних ресурсів, майстер-класи онлайн та доступ до платформи The Work, архіву, що містить інформацію про понад 200000 кампаній-учасниць Cannes Lions та 1600 виступів гостей Фестивалю.
Безкоштовно зареєструватися для перегляду LIONS Live кожен може тут.