Боротьба з крадіжкою контенту в Україні — процес безперервний, тривалий, але перспективний та економічно виправданий. У цьому переконані учасники III конференції для правовласників «Боротьба з піратством в Україні: 5 «навіщо» та результати боротьби з крадіжкою контенту», яка відбудеться 17 вересня на KMW.
Ділитися досвідом з іншими учасниками ринку, щоб разом посилити та прискорити цей непростий шлях, будуть:
- Валерій Жалдак, директор департаменту інтелектуальної власності Міністерства економічного розвитку і торгівлі (на узгодженні);
- Даце Котзева, виконавчий директор асоціації «За легальний контент», Латвія;
- Микола Фаєнгольд, комерційний директор дивізіону Digital & Pay TV, StarLightMedia;
- Федір Гречанінов, директор зі стратегічного розвитку, Медіа Група Україна;
- Ярослав Пахольчук, виконавчий директор, 1+1 Медіа (на узгодженні);
- Кирило Матвієнко, директор з продажу, Global Images Ukraine;
- Олексій Шульдешов, генеральний продюсер ТВ-каналів, Star Media;
- Олена Андрієнко, головний юрист, Publicis Groupe (на узгодженні).
Модератор дискусії — Катерина Федорова, директор Громадської спілки «Ініціатива Чисте небо».
Питання, які порушуватимуть на конференції:
- навіщо правовласники ведуть боротьбу з піратством, і який дохід вони при цьому зберігають (не втрачають);
- навіщо рекламодавці, банки та бізнес виступають проти крадіжок інтелектуальної власності, і що вони з цього мають;
- навіщо українській державі боротися з піратством, яка мета перед нами поставлена;
- навіщо міжнародна спільнота веде боротьбу з піратством, який від цього зиск для міжнародної економіки;
- навіщо користувач (в Україні та за кордоном) вдається до використання нелегального контенту, чому це відбувається, і що з цим робити.
Дмитро Левін, керівник Центру моніторінгу контенту групи StarLightMedia, зазначає: «Ми працюємо в цьому напрямку досить давно і нам добре відомо що таке піратство. Але для себе вирішили називати це явище по-іншому — злодійством». Дмитро назвав декілька причин, через які група веде боротьбу з порушеннями прав інтелектуальної власності, перша причина — репутаційна: «Ми не можемо ігнорувати злочин. Коли просто так беруть і крадуть створене холдингом». Друга — економічна. «Над виробництвом контенту працюють сотні людей, це колосальна праця. Щоразу, коли хтось незаконно привласнює наш контент, компанія недоотримує кошти, які були б спрямовані на виробництво нового якісного контенту», — зазначив Левін. І нарешті – це розвиток країни та її громадян. «Ми давно замислюємося над тим, чим більше розвинена країна, тим менше піратства, і намагаємося прищеплювати людям звичку використовувати тільки легальні сервіси», — резюмував Дмитро.
Олексій Шульдешов, генеральний продюсер ТВ-каналів компанії Star Media зазначає, що боротьба з піратством — це збільшення доходів і мінімізація втраченого прибутку. «Як показала наша практика, за ефективної боротьби з крадіжкою контенту дохід може зрости від 30 до 60 %. А за правильних методів і швидкості реагування можна суттєво підвищити монетизацію тих чи інших тайтлів. Однак, не дивлячись на те, що індустрія зробила величезний крок уперед у боротьбі з піратством, зараз це виглядає як залагодження протікань у човні, що пливе. Тому на нас чекає більш складне і відповідальне завдання — навчити користувачів. Наш досвід підказує, що важливо не карати, а пояснювати й пропонувати альтернативи всім учасникам цього ринку, у тому числі і рекламодавцям», — наголошує Шульдешов.
Конференція є майданчиком для власників бізнесу, правників українських та міжнародних компаній та всіх, кого стосується тема захисту прав інтелектуальної власності. На конференції надаються практичні поради, триває конструктивний діалог, приймаються спільні рішення щодо майбутніх дій.
Організатор — Громадська спілка «Ініціатива Чисте небо», створена з метою розвитку легального аудіовізуального контенту і боротьби з порушенням права інтелектуальної власності.
До зустрічі на KMW 17 вересня з 14.00 до 18.00 у конференц-залі London, Hyatt Regency Kyiv, на III конференції для правовласників «Боротьба з піратством в Україні: 5 «навіщо» та результати боротьби з крадіжкою контенту».