• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Кейс-стаді серіалу «Версаль»: як зробити в копродукції світовий телевізійний хіт

23 Серпня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Кейс-стаді серіалу «Версаль»: як зробити в копродукції світовий телевізійний хіт
Share on FacebookShare on Twitter

18 вересня на KMW Ґевін Рірдон, голова відділу продажу та копродакшну канадської компанії Incendo, поділиться подробицями продюсерської роботи над одним із найгучніших копродукційних телепроектів останніх років

Серіал «Версаль» (Versailles, 2015–2018) про часи короля Людовика XIV – масштабний проект, створений у копродукції Канади та Франції. Щоб забезпечити максимально широку аудиторію по всій планеті, сценарій серіалу про французьку історію був написаний англомовними авторами англійською, а на головні ролі запросили всесвітньо відомих британських акторів. Так, Джордж Блаґден, зірка серіалу «Вікінги» та фільму «Знедолені», зіграв Короля-Сонце, а його брата, герцога Філіппа Орлеанського – актор Олександр Влахос (серіал «Мерлін»).

«Версаль» вироблено компаніями Capa Drama, Zodiak Fiction і канадським Іncendo на замовлення групи французьких платних телеканалів Canal Plus. Перший сезон «Версалю» став хітом міжнародного продажу — його транслювали у 135 країнах по всьому світу, він став найрейтинговішим серіалом студії Canal Plus за три останні роки. У Великій Британії на каналі ВВС 2 кожну серію «Версалю» дивились майже 2 мільйони глядачів — за версією Zodiak Rights, «Версаль» став найуспішнішим придбаним серіалом за останні декілька років.

«На міжнародній арені «Версаль» став надзвичайно успішним, адже цей серіал — амбітна прайм-тайм драма, що створює ажіотаж, де б її не показували», — коментує Керолайн Торренс, голова відділу сценарних проектів Zodiak Rights. — «Творці серіалу та актори — визнані професіонали — оживили найвизначніший момент історії, по-новому визначивши жанр історичної драми в очах сучасної аудиторії…»

Представники Canal Plus стверджують, що серіал допоміг їм привабити молодшу аудиторію, не дивно, що, за результатами телеперегляду минулої осені, «Версаль» приніс Canal Plus найвищі рейтинги в секції художнього контенту. На цьому телеканалі кожну із кількох перших серій переглянули в середньому 1 мільйон глядачів. Це перший в історії французького телебачення серіал, продовжений на другий сезон ще до завершення першого.

Перед запуском у виробництво проект розробляли 5 років. Серіал знімали у справжніх французьких палацах: крім самого Версаля, знімальними локаціями була садиба Во-ле-Віконт, замки П’єрфон, Віні й Лесіні, палаци Мезон-Лаффіт, Жанврі, Шан-сюр-Марн і Со. Станом на 2015 рік «Версаль» був найдорожчим серіалом, виробленим у Франції: за даними The Guardian, загальний бюджет першого сезону склав 30 млн євро. А 12% бюджету віддали департаменту, що займався костюмами та декораціями, аби зробити серіал максимально красивим та історично достовірним.

Безумовно, підготовка, розробка, реалізація та дистрибуція такого масштабного копродашкн-проекту – складне завдання. Ґевін Рірдон (Gavin Reardon), голова відділу продажу та копродакшну компанії Incendo, що вела проект з канадської сторони, докладно розповість на KYIV MEDIA WEEK, як вирішували це завдання.

Досвід Рірдона в індустрії — понад 30 років. Колись він почав кар’єру як агент з пошуку талантів у MGA Agency і з того часу пройшов довгий шлях, що включав в себе такі значущі віхи як посада президента компаній IM Global Television, … and Action! Distribution, GRB Entertainment, віце-президента MTM International Distribution. З 2009 року Рірдон відповідає за напрямок копродакшну та продажу у Incendo – компанії, що спеціалізується на створенні контенту для ТБ: зараз в її портфелі понад 70 телефільмів, серіалів і документальних стрічок.

Для свого виступу на KMW, організованого за підтримки телеканалу «Україна», Ґевін Рірдон обрав формат кейс-стаді, а це значить, що основний акцент спікер зробить на практичних моментах продюсування та виробництва проекту «Версаль».

Окрім того, Рірдон розгляне питання дистрибуції в Канаді. Зокрема зупиниться на темі україно-канадської копродукції, що є особливо актуальною після підписання цього літа державної угоди про спільне виробництво аудіовізуальної продукції, яка значно полегшує процес співпраці двох країн.

Виступ Ґевіна Рірдона «Incendo: ко-продукція з Канадою – кейс-стаді серіалу «Версаль» відбудеться у третій день KMW, 18 вересня, о 16:00 у конференц-залі Paris. Ця презентація є частиною лінійки заходів KMW, присвячених виробництву телевізійних серіалів, що організована за підтримки Телеканалу «Україна».

Телеканал «Україна» – провідний національний телеканал країни. За підсумками 2018 року, посідає перше місце в рейтингу загальнонаціональних каналів за всіма основними аудиторіями. В ефірі каналу представлені різні жанри телевізійного продукту: серіали, інформаційні та розважальні програми, соціальні та публіцистичні ток-шоу, музичні, гумористичні, документальні проекти, футбольні трансляції. Канал «Україна» є лідером кіносеріального виробництва. Щороку в ефір виходить близько 1 000 прем’єрних годин серіалів загалом. У 2019 році на каналі заплановано прем’єри понад 80 серіалів, восени – близько 50.

А також Ґевін Рірдон стане одним з учасників KMW CoProduction Meetings 2019 – копродукціонного івенту медіафоруму, докладніше про який можна дізнатися за посиланням.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16–19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

Аби бути в курсі новин KMW 2019, слідкуйте за оновленнями на нашому сайті та офіційній Facebook-сторінці.

 

Теги: кіномедіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.