Даний склад сформований із рекламодавців – маркетинг-директорів провідних компаній, які оцінять індустріальні категорії, відмічаючи креативність, оригінальність творчого рішення для вирішення бізнес задач в той чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту чи послуги. Рекламодавці – представники клієнтської сторони – як ніхто інший знають, яким має бути гідний визнання кейс.
Знайомтесь із суддями індустріальних категорій:
- Голова журі – Ірина Качура, віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine
- Тетяна Святенко, маркетинг-директор Nestle
- Наталія Ревіка, маркетинг-директор IDS Borjomi Ukraine
- Олена Ковальська, директор департаменту маркетингу АТ “Ощадбанк”
- Юлія Шилова, директор із маркетингу LeBoutique
- Наталія Шадрина, директор із маркетингу “Молочний альянс”
- Дмитро Данилович, директор із маркетингу ГК “Альянс”
Нагадаємо, що раніше була оголошена команда міжнародних членів журі дисциплін маркетинг і digital комунікацій. Найближчим часом буде опублікований третій склад журі національного конкурсу маркетингових сервісів. Слідкуйте за оновленнями!
Дійсним членам Всеукраїнської Рекламної Коаліції та членам Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив надається знижка 20% на участь у фестивалі.
Прийом робіт відкритий на офіційному сайті non-media.com – дедлайн 21 лютого. Саме тому оргкомітет рекомендує поспішити з оформленням та завантаженням ваших WOW-кейсів.
З усіх питань участі у фестивалі просимо звертатися до організаційного комітету: (0038 044) 490-90-30, [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська