• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Epson Digital Fashion Lab: стрибок у fashion-індустрію

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Epson Digital Fashion Lab: стрибок у fashion-індустрію
Share on FacebookShare on Twitter

5 вересня 2021 року компанія Epson разом з Ukrainian Fashion Week відкрили унікальний проєкт — Epson Digital Fashion Lab. Це освітній проєкт, покликаний допомогти молодим та ще невідомим дизайнерам створити свою першу повноцінну колекцію за допомогою сучасних технологій текстильного друку.

Компанія Epson спільно з Ukrainian Fashion Week анонсували запуск проєкту Epson Digital Fashion Lab. Цей освітній проєкт створений для українських ще не відомих дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета — надати дизайнерам-початківцям необхідну інформацію для початку своєї кар’єри fashion-індустрії та допомогти їм створити свою першу колекцію одягу або аксесуарів. Свої роботи учасники презентують на зимовому українському тижні моди Ukrainian Fashion Week у лютому 2022 року.

Ірина Данилевська, співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week коментує: «Попередній проєкт компанії під назвою Epson Digital Fashion вже відкрив багато нових імен українського світу моди. Практично усі конкурсанти після фіналу конкурсу продовжують представляти нові колекції та транслювати своє бачення fashion-тенденцій. Новий освітній проєкт Epson Digital Fashion Lab не лише допоможе дизайнерам створити свою першу колекцію, але й дозволить їм отримати необхідні знання та підготує до виходу у світ моди. Цьогоріч ми очікуємо побачити серед учасників тих, хто стане законодавцями моди вже у найближчому майбутньому».

Учасники навчатимуться розробки колекцій під власним брендом, отримають знання щодо маркетингових, юридичних аспектів та дізнаються, як просувати новостворені колекції.

Epson Digital Fashion Lab: стрибок у fashion-індустрію

Кирило Харитонцев, креативний куратор проєкту Epson Digital Fashion Lab, засновник бренду KIR KHARTLEY, відмічає: «Креативне мислення, талант і мінімальні фахові навички — це все що потрібно, аби стати учасником Epson Digital Fashion Lab. Адже про інші речі подбають спеціалісти, аби молоді дизайнери з підтримкою та досвідом професіоналів могли зробити дійсно якісний продукт і почати реальну роботу над створенням власних успішних брендів».

Початок навчання стартує 25 вересня. Загальна кількість учасників проєкту — 20 дизайнерів. Проєкт складається з 4 етапів:

  • 6-25 вересня 2021 — відбір учасників до програми навчання;
  • 25 вересня-15 листопада 2021 — навчальна частина, яка включає як теорію, так і практичне знайомство з сучасними технологіями друку на тканині та інших матеріалах;
  • 15 листопада-20 січня 2022 — принтування матеріалів на принтерах Epson та пошиття колекцій;
  • лютий 2022 — фінальний показ та презентація колекцій учасників проєкту у межах Ukrainian Fashion Week.

Серед викладачів Epson Digital Fashion Lab — українські експерти за фахом та успішні дизайнери. Навчальна програма буде опублікована на сайті Ukrainian Fashion Week.

Володимир Подолян, провідний викладач проєкту Epson Digital Fashion Lab, засновник бренду PODOLYAN, коментує: «Наше головне завдання як викладачів та кураторів — це зробити процес розробки колекцій новачків максимально результативним та комфортним. Сподіваюся, що участь у такому проєкті надихатиме молодих дизайнерів виходити за межі звичайного та зробить на крок ближчими до мрії».

Проєкт передбачає знайомство с сучасними цифровими технологіями принтованих матеріалів для подальшого пошиття колекцій. Учасники проєкту пройдуть практичні заняття на реальному виробництві тканин та інших матеріалів цифровим методом друку РПК «Сьоме небо».

Юлія Соколова, менеджер з маркетингу Представництва компанії «Epson Europe B.V.» в Україні: «Epson Digital Fashion Lab — це проєкт в першу чергу освітній, що має навчити дизайнерів-початківців використовувати нові цифрові технології друку для створення унікальних образів. Ми прагнемо познайомити кожного з принтерами для оперативного створення тканин з унікальним орнаментом або малюнком. Нам відомо, що раніше для вибору і створення принтованих матеріалів дизайнери виїздили до інших країн. Зараз широкоформатні принтери Epson для друку на різних матеріалах доступні в Україні. Ми прагнемо навчити працювати з ними нове покоління українських дизайнерів та ефективно використовувати свій час та фінанси».

Щоб взяти участь в Epson Digital Fashion Lab заповніть реєстраційну форму. Після 15 вересня 2021 з учасниками зв’яжуться для індивідуальної співбесіди та відбору.


Читайте також:

Фільм у бродвейському стилі: Sentosa нагадує сінгапурцям поїхати у відпустку

Nebo на культурній орбіті: про першу машину на водневому пальному в Україні, креативну платформу «Місто заговорить з тобою» та рекламу на найвищій споруді

Теги: креативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.