EARLY BIRDS DEADLINE 19-ого КМФР вже сьогодні!

Хочете видимий результат? КМФР дає змогу отримати результат кожному учаснику. Бажаєте найбільш справедливої оцінки вашої важкої праці? На фестивалі працюють вісім незалежних одна від одної команд з визнаних міжнародних лідерів думок. Завжди мріяли потрапити до сегментованого рейтингу AdForum Business Creative Report? Переможці КМФР мають змогу там фігурувати. Досить вагатись, час перемагати та справджувати свої мрії!

Щоб подати роботу необхідно

  1. Зареєструватись на сайті kiaf.com.ua
    2. Заповнити онлайн-форму
    3. Завантажити роботу
    4. Зробити запит на оплату – аби ваші роботи були завантажені за спеціальною ціною, встигніть зробити запит на оплату до 2 березня включно.
    5. Сплатити участь.

Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті kiaf.com.ua. У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Green Energy™ ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку ...

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

28-29 травня відбудеться міжнародна кавова онлайн-конференція The Coffeerence

Індустрія кави в Україні, та і у світі взагалі, ще ніколи не стикалася з кризою такого масштабу, наслідки якої ніхто ...

Організатори Cannes Lions запрошують усіх на онлайн-захід Lions Live

Організатори Cannes Lions запрошують усіх на онлайн-захід Lions Live

Онлайн-захід Lions Live відкритий для всіх, безкоштовно, щоб вся креативна спільнота світу могла долучитися до нього й винести щось корисне для себе.

Розклад онлайн-двіжу в Instagram Куражу

Розклад онлайн-двіжу в Instagram Куражу

Кураж (раніше Кураж Базар) — улюблена київська барахолка — з друзями та партнерами продовжує ділитися корисною інформацією у прямих ефірах. ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...