Dentsu Aegis Network Ukraine вновь приглашает слабослышащих на конференцию Future Lab

4 сентября на 9-й конференции Future Lab будет работать сурдопереводчик для глухих и слабослышащих.

Группа Dentsu Aegis Network Ukraine вновь доказывает, что в digital нет ограничений для коммуникации! Благодаря инициативе digital-агентства Isobar Ukraine ежегодная маркетинговая конференция Future Lab будет доступна для людей с нарушениями слуха.

«С 2016 года в холдинге действует программа стажировки и трудоустройства людей с нарушениями слуха. Мы помогаем обучаться глухим и слабослышащим, получать современную и актуальную работу, которая дает им возможность развиваться в современном обществе, использовать компьютерные технологии, digital-решения, взаимодействовать с дизайн-сферой, контекстной и медийной рекламой. Если вам интересен рекламный рынок, и вы хотите получить новые знания, регистрируйтесь и приходите на Future Lab 2018», – комментирует Виталий Кулько, Digital Innovation Coach Isobar Ukraine.

Чтобы попасть на мероприятие, достаточно заполнить форму и дождаться подтверждения организаторов. Количество мест ограничено.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...