Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування брендів. Programmatic реклама зі може бути однією з них.

30 червня відбудеться безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands». На вебінарі спікери розкажуть про те, чому programmatic-реклама сьогодні — це необхідність, та які можливості programmatic створює для брендів.

Спікери вебінару:

⦿ Олег Соколан, Director of Demand в Admixer: протягом останніх 6-ти років допомагає брендам та рекламодавцям покращувати ефективність рекламних кампаній за допомогою технології programmatic.

⦿ Ліз Солвей, Global DCoC Lead в Digital Center of Competencies, Nestlé: у діджитал-медіа працює вже близько 20-ти років, спеціалізується в рекламних та programmatic-технологіях.

Спікери дадуть відповідь на такі питання:

► Чому сьогодні брендам не варто ігнорувати programmatic?

► Які основні переваги programmatic для брендів?

► Як криза змінила programmatic рекламу?

► Що буде з таргетингом реклами після відміни 3rd party cookies?

► Що краще: набрати власну команду для роботи з programmatic чи делегувати все рекламній агенції?

► Інші актуальні питання.

Після дискусії відбудеться Q&A-сесія зі спікерами, де в учасників вебінару буде можливість запитати Олега та Ліз.

Вебінар буде корисний брендам, рекламодавцям, акаунт-менеджерам, медіабаєрам, медіапланувальникам.

Мова вебінару — англійська, без субтитрів.

Реєстрація за посиланням.

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Також у вас є можливість зареєструватися на Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури, який цього року відбудеться 2 липня онлайн.

А 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.