Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування брендів. Programmatic реклама зі може бути однією з них.

30 червня відбудеться безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands». На вебінарі спікери розкажуть про те, чому programmatic-реклама сьогодні — це необхідність, та які можливості programmatic створює для брендів.

Спікери вебінару:

⦿ Олег Соколан, Director of Demand в Admixer: протягом останніх 6-ти років допомагає брендам та рекламодавцям покращувати ефективність рекламних кампаній за допомогою технології programmatic.

⦿ Ліз Солвей, Global DCoC Lead в Digital Center of Competencies, Nestlé: у діджитал-медіа працює вже близько 20-ти років, спеціалізується в рекламних та programmatic-технологіях.

Спікери дадуть відповідь на такі питання:

► Чому сьогодні брендам не варто ігнорувати programmatic?

► Які основні переваги programmatic для брендів?

► Як криза змінила programmatic рекламу?

► Що буде з таргетингом реклами після відміни 3rd party cookies?

► Що краще: набрати власну команду для роботи з programmatic чи делегувати все рекламній агенції?

► Інші актуальні питання.

Після дискусії відбудеться Q&A-сесія зі спікерами, де в учасників вебінару буде можливість запитати Олега та Ліз.

Вебінар буде корисний брендам, рекламодавцям, акаунт-менеджерам, медіабаєрам, медіапланувальникам.

Мова вебінару — англійська, без субтитрів.

Реєстрація за посиланням.

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Також у вас є можливість зареєструватися на Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури, який цього року відбудеться 2 липня онлайн.

А 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...

GOLUBi GROUP создали новое сообщество «Рыбстеров»

Как возникло движение рыбстеров? Клиент готовился запустить в производство новый продукт и обратился в агентство GOLUBi GROUP за решением, под ...