Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Пандемія та карантин відчутно вплинули на рекламний ринок. Рекламні бюджети зменшуються, тому маркетологи шукають більш ефективні та доступні канали просування брендів. Programmatic реклама зі може бути однією з них.

30 червня відбудеться безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands». На вебінарі спікери розкажуть про те, чому programmatic-реклама сьогодні — це необхідність, та які можливості programmatic створює для брендів.

Спікери вебінару:

⦿ Олег Соколан, Director of Demand в Admixer: протягом останніх 6-ти років допомагає брендам та рекламодавцям покращувати ефективність рекламних кампаній за допомогою технології programmatic.

⦿ Ліз Солвей, Global DCoC Lead в Digital Center of Competencies, Nestlé: у діджитал-медіа працює вже близько 20-ти років, спеціалізується в рекламних та programmatic-технологіях.

Спікери дадуть відповідь на такі питання:

► Чому сьогодні брендам не варто ігнорувати programmatic?

► Які основні переваги programmatic для брендів?

► Як криза змінила programmatic рекламу?

► Що буде з таргетингом реклами після відміни 3rd party cookies?

► Що краще: набрати власну команду для роботи з programmatic чи делегувати все рекламній агенції?

► Інші актуальні питання.

Після дискусії відбудеться Q&A-сесія зі спікерами, де в учасників вебінару буде можливість запитати Олега та Ліз.

Вебінар буде корисний брендам, рекламодавцям, акаунт-менеджерам, медіабаєрам, медіапланувальникам.

Мова вебінару — англійська, без субтитрів.

Реєстрація за посиланням.

Безкоштовний вебінар «The evolution of programmatic: key opportunities for brands»

Також у вас є можливість зареєструватися на Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури, який цього року відбудеться 2 липня онлайн.

А 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.