• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

9 годин розмов про музику: про що говорили на URBAN MUSIC CONFERENCE

23 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
9 годин розмов про музику: про що говорили на URBAN MUSIC CONFERENCE
Share on FacebookShare on Twitter

Музичні конференції — це щасливий квиток для тих, хто дійсно хоче розвиватися в цій галузі. На подібних заходах можна не тільки перейняти досвід у найкращих, а й потрапити у «тусовку», що особливо важливо для подальшого розвитку в індустрії. 6-го березня якраз відбулася одна із небагатьох музичних конференцій, що проходять в Україні. Її організатор — лейбл ENKO, на чолі якого реп-виконавиця alyona alyona.

Ця історія не про музичну панацею. Мета ENKO — ввести в курс справи музикантів-початківців і тих, хто мріє/починає працювати в цьому бізнесі. Лейбл також хоче просувати музичну освіченість, а URBAN MUSIC CONFERENCE — лише перший етап на шляху реалізації цієї мети.

про що говорили на URBAN MUSIC CONFERENCE

9 авторитетних спікерів привідкрили двері у музичний світ

З лекціями виступили: реп-виконавиця alyona alyona, співзасновник лейблу ENKO та музичний продюсер alyona alyona та KALUSH Ваньок Клименко, директор музичної PR-агенції «Много Воды», власник лейблу Mnogo Vody та Popcycle Records Саша Варениця, засновниця агенції More Zvukov Agency Natasha Padabed, концертний директор гурту ЛСП, alyona alyona і Монеточка Ян Попков, а також багато інших впливових особистостей медіаринку.

Позиції та інсайти

Відкрила конференцію реп-виконавиця та співзасновниця лейблу ENKO alyona alyona. Вона загострила увагу на тому, що артистам вкрай важливо формувати власну думку та мати чітку позицію щодо різноманітних актуальних питань.

Даша Сергієнко, Sparkling Senior Brand Manager (Coca-Cola Ukraine & MD), розповіла, як з-поміж тисячі артистів Coca-Cola обирає одиниці для співпраці.

Ян Попков поділився знаннями про те, з чого почати концертний шлях та про що потрібно пам’ятати, організовуючи концерт.

Дмитро Дюжев, CEO першої ком’юніті агенції OMG agency, поділився тонкощами просування артистів в соцмережах. А Стас Смирнов, відеопродюсер музичних кліпів та рекламних зйомок, розповів, як зняти low budget кліп та чому не можна економити на кейтерингу.

Окремо хочется виділити дискусію Романа Русанова з Сашею Вареницею. Останній наголосив на тому, що, судячи з його досвіду, просування в TikTok є даремним витрачанням часу. Однак Русанов із запалом це заперечив. Він впевнений, що ця платформа може допомогти артисту вивести пісню в топ, навіть якщо у нього немає на це бюджету.

Конференція також запам’яталася кейсами роботи Natasha Padabed з українськими артистами на закордонних сценах. Серед запрошених гостей, мабуть, не було тих, хто не фотографував списки європейських шоукейсів.

Зачепив також виступ Ванька Клименка, який звернув увагу на проблему відсутності музичних продюсерів у класичному розумінні цього слова. За його словами, визначення різних типів менеджменту у музичній індустрії України досить розмиті. Продюсером можуть називати і бітмейкера, і звукорежисера, і навіть спонсора. Через невідому причину український менеджер бере на себе обов’язки, які мали б виконувати окремі фахівці. Як результат — робота музичного менеджменту часто має стихійний характер із високими очікуваннями та низькою ефективністю.

про що говорили на URBAN MUSIC CONFERENCE

Найбільшою цінністю конференції залишається нетворкінг. Саша Варениця написав на своїй сторінці у Facebook, що на URBAN MUSIC CONFERENCE виникло стійке відчуття того, що музичній індустрії в Україні бути. За його словами, раніше на такі заходи приходило 80-100 чоловік і збиралися всі у невеличкому коворкінгу. «Експрес-консультації» після лекцій завжди зводилася до якихось примітивних питань на кшталт «Чи можна написати вам на пошту?».

Цього ж разу захід відвідало близько 200 гостей, і вони не марнували час експертів — могли навіть оскаржити їхні тезиси.

Організатори сподіваються, що знання та досвід, якими вони та експерти медіаринку поділилися на конференції, відкриють її учасникам безліч можливостей.

І найважливіше

50 000 грн, виручені від продажу квитків, будуть передані в благодійний фонд «Орфанні синиці». Він допомагає людям з рідкісними хворобами боротися за своє життя.


А ми нагадуємо, що 8 квітня відбудеться Adsider LIVE / Business of Publishers — безкоштовна конференція для онлайн-видавців.

Теги: конференціякреативні індустріїмаркетинг і комунікаціїмузикапродакшншоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

31 травня на території Львівського національного університету імені  Івана Франка відбудеться OL Science & Tech Fest 2025 — всеукраїнський науково-технологічний фестиваль, що вже вшосте відбудеться у Львові. Подія повністю безоплатна,...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.