• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

11-ий міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK спільно з Glance Mediametrie презентує аналітичну доповідь та дискусію «Світовий ландшафт ринку VoD: нова динаміка»

10 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
11-ий міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK спільно з Glance Mediametrie презентує аналітичну доповідь та дискусію «Світовий ландшафт ринку VoD: нова динаміка»
Share on FacebookShare on Twitter

14 вересня на KMW буде представлено комплексний огляд світового ринку VoD, який презентують експерти Glance Mediametrie (Франція) — міжнародної консалтингової компанії, що спеціалізується на трендах теледивлення та діджитал сегменту на більш ніж 50-ти територіях.

Учасники KMW отримають ексклюзивні дані та оцінки VoD сервісів на основі експертних звітів Glance Mediametrie 4Screen та OneTVYear, та дізнаються про найпомітніші тенденції цього сегменту, як наприклад, зростання споживання телевізійного контенту та збільшення показників щоденного перегляду. Спікери також простежать, як змінюється розстановка сил на ринку VoD з виходом на арену нових гравців, які вже зазіхають на гегемонію медіагігантів.

Презентацію проведуть експерти компанії Glance:

Сімеон Мірзаянц (Simeon Mirzayantz) — менеджер з міжнародних продажів, Glance Mediametrie (Франція). Експерт з 15-річним досвідом роботи в медіа індустрії у Франції та за її межами: Міністерство Європи та закордонних справ, Французький інститут, Mediametrie, кіно та теле-продакшен компанії. Він є експертом культурної та аудіовізуальної сфери (кіно та телебачення, цифрове мистецтво, сучасна музика, книги, візуальне мистецтво).

Сесіль Бертран (Cécile Bertrand) — керівниця міжнародних досліджень у Glance (Франція). Вона керує міжнародною службою моніторингу та командою дослідників телевізійних та онлайн-серіалів NoTa. Вона також займається звітами, спеціальними запитами, бере участь у конференціях з міжнародного телебачення, тенденцій онлайн-контенту, 4-screen та в цілому тем, що стосуються діджитального напрямку. Маючи досвід роботи у бродкастинг та медіа-компаніях, включаючи групу М6 та канадський стартап Seevibes, вона розширила свою експертизу у сфері медіаспоживання, тенденціях телевізійного та цифрового контенту.

Відразу після аналітичного огляду своїм досвідом дискусію доповнять представники європейського ринку: Мезен Даннаві (Mezen Dannawi), менеджер NPO Start, BVоD-сервісу мовника NPO (Нідерланди) та Анна Івінська-Новак (Anna Iwinska-Nowak) голова відділу з дослідження клієнтів, TVN Digital (Польща). Експерти обговорять актуальні для ринку питання: як локальні стрімери підкорюють міжнародний ринок VоD? Які вони мають переваги та недоліки на місцевому рівні? Які колаборації та формати вдало спрацювали та дозволили завоювати аудиторію? Які інновації приносять на ринок нові стрімери? Чи мають міжнародні гравці адаптувати свої територіальні стратегії, тримаючи в полі зору регіональні VoD платформи? Які підходи у роботі є успішними для гравців по обидва боки барикади?

Учасники KMW дізнаються про все це і навіть більше від експертів, які виступатимуть онлайн на панельній дискусії 14 вересня.

Glance — консультаційна компанія, що займається дослідженнями контенту та теледивлення. Це надійне джерело офіційних телевізійних рейтингів понад 7000 каналів на більш ніж 120 територіях. Glance також аналізує найновіші тренди у ТБ та діджитал контенті на більш ніж 50 територіях.

Панельну дискусію підготовлено за підтримки Європейського Союзу. Її зміст є виключною відповідальністю організаторів і не обов’язково відображає погляди Європейського Союзу.

Програми та проєкти Європейського Союзу в Україні, інституції ЄС, терміни для акредитації медіа, умови публікування коментарів, практичні поради та корисні контакти — уся інформація зібрана в посібнику ЄС для журналістів https://internews.ua/project/guide-for-journalists

11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі — події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).

У дводенній програмі KMW 2021 — 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топ-менеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.

Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021 — https://kyivmediaweek2021.com/.

Контакти:
[email protected]
+380 44 459 46 10
https://kyivmediaweek2021.com/


Читайте також:

Solarisbank запускає технологічний хаб в Україні

Фотовиставка «Незалежність – це я. Незалежність – це ми. 30 історій змін до річниці відновлення незалежності»

Теги: розвитоксуспільствофестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.