• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

27 Листопада, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Видання The Drum оголосило результати свого конкурсу Drum Awards і назвало кращу зовнішню рекламу 2020.

Для зовнішньої реклами цей рік видався особливо складним. Під час локдауну, коли багато хто працює дистанційно, набагато менше людей кудись їдуть, ходять по магазинам та взагалі виходять на вулицю. Але сфера Out-of-home лишається престижною та креативною, не поступаючись своїми позиціями діджитал-рекламі.

#MyHeroes (Гран-прі та краща соціальна реклама)

Агенції: DOOH.com, Kinetic Worldwide, Kinetic Ireland, Adtower, Alight Media, Boomerang Media, blowUP media, Clear Channel UK, Clear Channel Ireland, Hi! Street Digital Media, JCDecaux, Micromedia, MJ Flood Digital, Ocean Outdoor UK, Open Media, Orb Screen, Wide Eye

Клієнт: 72 мільйони жителів Великобританії та Ірландії

Практично всі агенції, що працюють в сфері зовнішньої реклами у Великобританії та Ірландії, об’єднали зусилля, щоб запустити цю масштабну, але дуже точно націлену кампанію. Для цих двох країн #MyHeroes стала найбільшою багатоформатною кампанією в історії. Вона допомогла людям висловити пошану ключовим працівникам, чия робота часто сприймається як належне, і поділитися любов’ю та вдячністю, встановивши зв’язок між розділеними під час локдауну близькими та рідними.

Кампанія тривала вісім тижнів і охопила 1292 локації.

BBC Dracula (вибір голови журі та найбільш обговорювана кампанія)

Агенції: Havas Media, Talon Outdoor

Клієнт: BBC

BBC необхідно було привернути увагу молоді до свого нового серіалу. Для цього креативна команда створила рекламний щит з тривимірною інсталяцією із «закривавлених» кілків. Вдень вони лишалися непоказними, але вночі тінь від них складалася у легковпізнаваний силует.

Кевін Джонсон, гендиректор MediaCom Canada і голова журі, так висловився щодо цієї номінації на кращу зовнішню рекламу 2020: «Цікава та моторошна кампанія, що для цієї теми є дуже доречним. І креативна, і технічна сторона на висоті. Навіть через 20 років, згадуючи про цю кампанію, ми будемо говорити «А вона, чорт забирай, добре зроблена!»

Dettol Keeps London Moving Safely (креативність та інновації під час COVID-19)

Агенція: Zenith Media

Клієнт: Dettol

Спільно із службою Transport for London бренд Dettol облаштував сотні станцій-диспенсерів для дезінфекції рук на зупинках громадського транспорту по всьому Лондону.

Це був дуже помітний та активний спосіб розбудови бренда і хороший зразок зовнішньої реклами 2020, оскільки у такий спосіб Dettol надав корисну послугу всім, хто користується громадським транспортом Лондона.

Real Time Data Taxi Top Campaign (ефективне використання оновлень в реальному часі)

Агенції: Posterscope USA, Carat USA, McgarryBowen

Клієнт: United Airlines

В Нью-Йорку є три міжнародних аеропорти, але один з них, Ньюарк Ліберті, який є хабом United Airlines, часто обходять увагою. Проаналізувавши час, який витрачається на дорогу до нього, креативна команда виявила, що хоча він вважається доволі віддаленим, добиратися до нього насправді швидше, ніж до оточених заторами аеропортів імені Джона Кеннеді та Ла-Гуардія. Оскільки ньюйоркці не люблять марнувати час, на таксі були розміщені електронні табло, які показували, скільки хвилин знадобиться на дорогу до різних аеропортів із даної точки міста.

Впродовж восьми місяців 750 електронних табло на таксі та зупинках громадського транспорту щохвилини оновлювали дані про дорогу до аеропортів, нагадуючи глядачам, скільки дорогоцінного часу вони можуть заощадити.

Who’s A Good Shopper? (категорія Extrasensory)

Агенція: Dash Two

Клієнт: Klarna

Klarna, мобільний додаток для шопінгу, популярний серед міленіалів, дослідив свою аудиторію і з’ясував, що переважна більшість її – собачники. Тому креативна команда, розуміючи, що пес завжди знайде шлях до серця людини, створила тематичний мурал поряд із популярним майданчиком для собак у Брукліні.

Цей мурал був унікальний тим, що до нього було прикріплено 901 собачу іграшку. Жоден пес не зміг спокійно пройти повз нього, не обнюхавши та не куснувши іграшку. А це, в свою чергу, спонукало й господарів кілька хвилин пороздивлятися мурал.

Джерело

Теги: зовнішня рекламакреативністьмаркетинг і комунікаціїсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.