• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

23 Квітня, 2021
Час прочитання: 7 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.

Минулий рік привернув чималу увагу до довкілля, і багато хто зі споживачів у часи пандемії перейняв принципи сталого розвитку. А оскільки соціальна місія брендів виявилася у кризові часи важливою як ніколи, ми наразі можемо спостерігати, як дедалі більше брендів ставлять у пріоритет екологію.

Ось які кампанії бренди від Apple до Budweiser підготували до 51-го Дня Землі, щоб переконати людей турботливіше ставитися до природи.

#ItsOurHome (Procter & Gamble)

Як показали опитування канадської публіки, 71% людей хотіли б жити екологічніше. А 76% батьків в цьому плані беруть приклад зі своїх дітей. Тому до Дня Землі 2021 компанія P&G вирішила допомогти людям подолати відстань між добрими намірами та реальними вчинками, опублікувавши своєрідне «послання з майбутнього».

This Year Earth Changed (Apple TV+)

Apple TV+ разом із сером Девідом Аттенборо випустило актуальну документальну передачу, яка по-новому поглянула на глобальний локдаун і розповіла історії, сповнені надії.

Don’t Just Share – Care! (Sodastream)

Бренд Sodastream разом із Ренді Цукерберг закликав людей не обмежуватися постами в соцмережах про екологію і перейти від лайків до реальних справ.

Electric Eye (Audi)

В Австралії автомобілебудівник Audi разом із фотографом Вуді Гучем випустив мініфільм, який став результатом десятиденної подорожі першим повністю електричним автомобілем бренда.

Earth Day (Budweiser)

А бренд Budweiser у День Землі 2021 пообіцяв докласти всіх зусиль, щоб до 2025 року по всьому світу пиво варилося з використанням виключно «зеленої» електроенергії.

Torched Earth Ale (Fat Tire)

Ще один пивний бренд, Fat Tire, випустив з цієї нагоди «ель випаленої Землі» – пиво, зроблене з не найкращих інгредієнтів: забруднена вода, кульбаби та стійка до засухи трава. Чому так? А тому що, якщо не зупинити кліматичну кризу, лише такі інгредієнти й залишаться пивоварам.

Less Waste New Stans (Adidas)

Бренд Adidas до Дня Землі 2021 створив унікальний автомат, що обмінює пластикові пляшки на знижки. За кожну пляшку, що підлягає переробці, автомат друкує знижку на нові екологічні кросівки Stan Smith (які й самі частково зроблені з переробленого пластику).

Bread Bowl Bike (Panera)

Мережа пекарень Panera закликала людей сісти на велосипеди та покрутити педалі до точки видачі замовлень, а не хапатися одразу за кермо автомобіля. А щоб мотивувати споживачів, цей бренд випустив та роздав їм власну лімітовану серію велосипедів, де замість звичайної корзини для вантажів почеплено хлібний горщик.

Vegang (Subway)

Рослини видають звуки. А мережа ресторанів Subway вирішила зробити з цих звуків музичні треки, щоб прорекламувати своє веганське меню та загалом посприяти справі веганства. Для цього було використано технологію PlantWave, яка за допомогою прикріплених до листя електродів вимірює коливання електричного току в рослинах.

Upcycled (Spalding, Ol’ Dirty Planters)

Бренд спортивного знаряддя Spalding і крамничка для садівників Ol’ Dirty Planters знайшли нове застосування старим баскетбольним м’ячам, якими вже не можна грати. Вони взяли та й зробили з них горщики для кімнатних рослин.

The Klarna Carbon Footprint Tracker (Klarna)

Фінтех-компанія Klarna дала можливість своїм користувачам дізнатися вуглецевий слід кожної покупки, для чого вона скористалася розробленим Doconomy калькулятором.

Earth Definition (Earthday.org, Hjaltelin Stahl)

Стрімінг відео з високою роздільною здатністю генерує вчетверо більше вуглецевих викидів, ніж стандартна роздільна здатність. Тому платформа Earthday.org і агенція Hjaltelin Stahl випустили кампанію, у якій закликали людей використовувати «зеленішу» альтернативу HD.

Plastic Air, The Lagoon (Google)

Google та ООН до Дня Землі 2021 залучили ряд дизайнерів до візуалізації кліматичних змін. Спираючись на дані Міжурядової групи експертів з питань змін клімату (IPCC), дизайнери створили інтерактивні проєкти, присвячені ряду екологічних проблем.

Зокрема, Джорджія Лупі з Pentagram візуалізувала проблему мікропластику в повітрі, яким ми дихаємо (Plastic Air).

А художниця Фелісіті Хаммонд створила відеоколаж The Lagoon, показавши, як уявне прибережне місто за 80 років поступово опиняється під водою.

Earth is Saying (Greenpeace)

Ініціатива, запущена Greenpeace Колумбія, спробувала дати голос самій планеті. Для цього проєкту з усього світу збираються в реальному часі дані про лісові пожежі, забруднення, рівень вуглекислого газу тощо. Ці дані синхронізуються з платформою, яка за допомогою машинного навчання їх класифікує і перетворює на твіти від імені самої планети.

Джерело 1, 2, 3, 4, 5

Теги: екологіямаркетинг і комунікаціїприродасоціальна відповідальністьсталий розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.