• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

22 Січня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Часто саме найпалкіші прихильники є рушієм комунікацій бренду. Вони поширюють їх через свої власні мережі контактів і у такий спосіб допомагають розбудові бренду. Ці шість креативних кампаній з добірки The Work завдячують своїм успіхом фанатам. Вони є хорошим прикладом того, як бренди можуть активізувати, розважити та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Design Lab Originals: The Fanchise Model (Microsoft, McCann London, 2018)

В цій кампанії фанатів Xbox запросили створити власний дизайн ігрових контролерів та продавати такі кастомізовані варіанти іншим геймерам. Мобілізувавши фендом навколо речей, які не є безпосередньо іграми, кампанія об’єднала спільноту користувачів Xbox і помістила саме свою аудиторію в центр уваги маркетингу. Звісно, зусилля фанатів без винагороди не залишилися. Недарма «Модель фанчайзингу» здобула в Каннах в 2018 році Гран-прі в категорії Creative eCommerce.

Exclusive the Rainbow (Mars, DDB Chicago, 2018)

Уявіть, що ви націлилися на одну-єдину людину в часи, коли бренди намагаються охопити мільйонні аудиторії. Саме так і вчинив бренд Skittles у 2018 році. Це – класичний приклад того, як провести кампанію до Супербоулу без ролика на телебаченні (за який довелося б заплатити великі гроші). Натомість, своїм широким розголосом ця кампанія завдячує саме суперфанатам Skittles.

Immortal Fans (Sport Club Recife, Ogilvy Sao Paulo, 2013)

Фанатам бразильської футбольної команди «Спорт Ресіфі» ентузіазму не позичати. Тож ця ініціатива мобілізувала їх лояльність улюбленій команді заради загального добра. Дух єдності, який панує серед фанбази «Спорт Ресіфі», вдалося поширити за межі спорту, в інші сфери життя, щоб подолати перепони, з якими стикається в Бразилії донорство органів.

Snaptivity (Snaptivity, R/GA London, 2018)

На вболівальників також орієнтована кампанія Snaptivity. В ключові моменти матчу ця інноваційна технологія фотографувала реакції фанатів, що зібралися на стадіоні. Тобто люди могли спокійно дивитися гру, знаючи, що в них буде потім чимало фотографій з власними реакціями, які можна буде запостити в соцмережах. Кампанія Snaptivity влучно ідентифікувала проблему, з якою стикаються глядачі спортивних подій: чи то робити фото на згадку, чи то продовжувати дивитися. І вона цю проблему для фанатів спорту вирішила.

Decode Jay–Z with Bing (Bing/Jay–Z, DROGA5 New York, 2011)

Серед кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам, є і колаборація Microsoft з відомим репером Jay-Z. Коли Microsoft запускала Bing, їй потрібно було зацікавити молодь у своєму новому браузері. Jay-Z на той момент ось-ось мав опублікувати свою автобіографію Decoded. Звернувшись до його численної фанбази, яка з нетерпінням очікувала цю книгу, Microsoft оригінально продемонструвала можливості Bing та мотивувала людей скористатися цим браузером.

Savoury Spread (Unilever, We Are Social London, 2010)

Дріжджовий екстракт Marmite успішно збудував свій бренд навколо любові та ненависті за принципом «розділяй і володарюй». Для справжніх ентузіастів було випущено особливо міцний варіант Marmite. Ці палкі прихильники отримали статус амбасадорів бренду і проголошували свою любов до Marmite у блогах та соцмережах. Ця кампанія – один із перших прикладів того, як ексклюзивні події можуть стати поштовхом для органічної маркетингової кампанії в соціальних медіа.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїпсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.