• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Креатив часів локдауну: як відчиняти двері ліктем і не мацати обличчя

27 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Самоізоляція. Соціальне дистанціювання. Локдаун. За минулий рік всі ці поняття міцно увійшли в наше життя. А креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя.

Ці п’ять кампаній з числа переможців Eurobest швидко та креативно відреагували на умови пандемії, популяризуючи нові моделі поведінки, щоб убезпечити як людей, так і компанії.

Fortum Circo Handle (Fortum, TBWA Helsinki, 2020)

У перші ж дні локдауну в фінських супермаркетах з’явилися дверні ручки, які можна було легко підчепити ліктем, замість того щоб братися за них пальцями. Такий практичний креатив став хорошим прикладом швидкого вирішення проблем. Одразу виготовлений робочий прототип дав початок PR-стратегії, яка привернула увагу до Circo, і виробництво таких ручок було негайно поставлено на потік.

Self-isolation Index (Yandex, Yandex Moscow, 2020)

Компанія Яндекс створила індекс, який показував, скільки людей у російських містах прислухаються до закликів лишатися вдома. Вона привернула увагу до важливості самоізоляції, скориставшись зібраними в реальному часі даними, і, як показує статистика, це допомогло врятувати приблизно 80000 життів.

FaceTouchers (Snap Inc, FCB Brussels, 2020)

Snap та Федерація Товариств Червоного Хреста вирішили відучити людей постійно торкатися обличчя, щоразу нагадуючи їм про це під час відеодзвінків, коли рука сама так і тягнеться почухати носа чи підперти долонею підборіддя. Кампанія не залишилася без уваги, оскільки їй вдалося яскраво та дотепно візуалізувати всю складність безпечної поведінки. Вона довела, що гумористичний креатив теж має свою роль у «виховних» посланнях часів локдауну.

Helpy Hour (Fedcafé, FCB Brussels, 2020)

Пам’ятаєте щасливі години, коли ваші улюблені бари продавали напої за півціни? Ця кампанія обернула ситуацію навпаки, закликаючи заплатити за страви та напої подвійну ціну, щоб допомогти барам, пабам, кафе та ресторанам втриматися на плаву. Перевернувши ідею щасливих годин з ніг на голову, індустрія гостинності розповіла про свою проблему так, щоб її всі легко могли зрозуміти. Її звернення викликало співчуття у публіки і принесло необхідну допомогу закладам, які у час локдауну лишилися практично без доходів.

Back to the Bars (Heineken, Publicis Milan, 2020)

Це відео допомогло відвідувачам повернутися до пабів та барів після завершення локдауну. В ньому ми бачимо маски, соціальне дистанціювання, стукання ліктями і ретельне миття рук. Показано все це з гумором, який допоміг нормалізувати важливі в часи пандемії аспекти життя. Спробуйте, наприклад, задмухати свічки на торті, не знімаючи маски.

Джерело

Теги: eurobestздоров'якреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.