Самоізоляція. Соціальне дистанціювання. Локдаун. За минулий рік всі ці поняття міцно увійшли в наше життя. А креатив часів локдауну варіюється від хендс-фрі супермаркетів до віртуальних наліпок на обличчя.
Ці п’ять кампаній з числа переможців Eurobest швидко та креативно відреагували на умови пандемії, популяризуючи нові моделі поведінки, щоб убезпечити як людей, так і компанії.
Fortum Circo Handle (Fortum, TBWA Helsinki, 2020)
У перші ж дні локдауну в фінських супермаркетах з’явилися дверні ручки, які можна було легко підчепити ліктем, замість того щоб братися за них пальцями. Такий практичний креатив став хорошим прикладом швидкого вирішення проблем. Одразу виготовлений робочий прототип дав початок PR-стратегії, яка привернула увагу до Circo, і виробництво таких ручок було негайно поставлено на потік.
Self-isolation Index (Yandex, Yandex Moscow, 2020)
Компанія Яндекс створила індекс, який показував, скільки людей у російських містах прислухаються до закликів лишатися вдома. Вона привернула увагу до важливості самоізоляції, скориставшись зібраними в реальному часі даними, і, як показує статистика, це допомогло врятувати приблизно 80000 життів.
FaceTouchers (Snap Inc, FCB Brussels, 2020)
Snap та Федерація Товариств Червоного Хреста вирішили відучити людей постійно торкатися обличчя, щоразу нагадуючи їм про це під час відеодзвінків, коли рука сама так і тягнеться почухати носа чи підперти долонею підборіддя. Кампанія не залишилася без уваги, оскільки їй вдалося яскраво та дотепно візуалізувати всю складність безпечної поведінки. Вона довела, що гумористичний креатив теж має свою роль у «виховних» посланнях часів локдауну.
Helpy Hour (Fedcafé, FCB Brussels, 2020)
Пам’ятаєте щасливі години, коли ваші улюблені бари продавали напої за півціни? Ця кампанія обернула ситуацію навпаки, закликаючи заплатити за страви та напої подвійну ціну, щоб допомогти барам, пабам, кафе та ресторанам втриматися на плаву. Перевернувши ідею щасливих годин з ніг на голову, індустрія гостинності розповіла про свою проблему так, щоб її всі легко могли зрозуміти. Її звернення викликало співчуття у публіки і принесло необхідну допомогу закладам, які у час локдауну лишилися практично без доходів.
Back to the Bars (Heineken, Publicis Milan, 2020)
Це відео допомогло відвідувачам повернутися до пабів та барів після завершення локдауну. В ньому ми бачимо маски, соціальне дистанціювання, стукання ліктями і ретельне миття рук. Показано все це з гумором, який допоміг нормалізувати важливі в часи пандемії аспекти життя. Спробуйте, наприклад, задмухати свічки на торті, не знімаючи маски.