• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Ілюстровані пісні та витріщання на вітрини: кампанії, що створили успішний shoppable-контент

16 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дослідження IAB показали, що майже половина американських рекламістів планують інвестувати у відео, яке пропонує споживачам shoppable-контент. Тому зараз, коли численні платформи починають опановувати такий формат реклами, організатори Cannes Lions пропонують звернути увагу на ці п’ять кампаній, які є хорошим прикладом поєднання контенту та комерції на різних медіаканалах.

Amazon Binge Shopping (Amazon Prime Video, Herezie Paris, 2020)

Завдяки Prime Video назва Amazon почала асоціюватися з індустрією розваг не менш, ніж з електронною комерцією, а цій кампанії вдалося гармонійно поєднати обидві сильні сторони Amazon. Впродовж одного дня користувачі Amazon Prime Video могли за допомогою хештегу у твіттері #AmazonBingeShopping купити майже будь-яку річ із телесеріалу «Джек Раян». У такий спосіб споживачам було продемонстровано дві головні переваги підписки на Prime: ексклюзивний контент і швидке виконання замовлень.

Shop a Song (Ebay, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

На платформі eBay shoppable-контент набув формату п’яти музичних кліпів. Кожну річ, яка згадувалася в тексті пісень, можна було купити на сайті. Коли користувач клацав на те, що йому до вподоби, він переходив у пошукову форму eBay. Так цій платформі вдалося додати трохи колориту та емоцій до взаємодії зі споживачами, що не завадить будь-якому сайту, який спеціалізується на електронній комерції.

Missguided Styles Love Island (Missguided, Mediacom North Manchester, 2019)

Британський ритейлер Missguided суттєво підвищив свої обсяги продажів за літо завдяки секції електронної комерції в мобільному застосунку реаліті-шоу Love Island. Щодня там можна було знайти речі, у які в той день були вдягнені учасники шоу. Глядачі могли дивитися передачу на великому екрані і водночас скролити мобільний застосунок, купуючи вбрання, яке їм сподобалося. Своїм успіхом ця кампанія завдячує вмінню реалізувати комерційний потенціал великого імені в індустрії розваг.

Window Shopping (Adidas, TBWA Helsinki, 2013)

Компанія Adidas дала можливість споживачам робити покупки прямо з дисплею-вітрини магазину свого молодіжного бренда Neo у будь який час дня або ночі, навіть якщо сам магазин вже зачинений. Це – приклад того, як shoppable-контент здатен вдихнути нове життя в давно відомі речі.

Built-In Pins (The Home Depot, 22squared Atlanta, 2018)

Ця оптимізована для мобільних пристроїв кампанія з 360-градусним відео спробувала подолати відстань між інтер’єром «до» та інтер’єром «після» для тих, хто робить ремонт самотужки. Контент був інформативним, а взаємодія з ним дозволяла легко здійснити покупку.

Джерело

Теги: діджиталелектронна комерціямаркетинг і комунікаціїонлайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені
Бізнес та Інновації

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

20 Вересня, 2024

Онлайн. Безкоштовно. Благодійно. Саме під такими гаслами проходить Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 (ЛОБ24), яку організовує платформа Genius.Space вже 27-28-29 вересня. ЛОБ має багаторічний досвід організації успішних офлайн-заходів, які стали платформою для розвитку...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Українська команда відкрила digital-агенцію в Іспанії: Як створити та керувати командою, яка працює по всьому світу

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.