Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions

Потенційних покупців цілком можливо підштовхнути в правильному напрямку, якщо креативно провести тест-драйв. Доказом того, що новаторство та уява здатні перетворити зацікавлення у покупку, є ці шість прикладів, обрані організаторами Cannes Lions. Тут можна побачити і дитину за кермом, і дитячі коляски для дорослих, і перевірку на поліграфі.

Look Who’s Driving (Volvo, Forsman & Bodenfors Gothenburg, 2016)

Чотирирічна Софія дистанційно управляла вантажівкою Volvo, продемонструвавши її міць, надійність та спеціальні можливості. Це відео зібрало понад 16 мільйонів переглядів на Facebook та YouTube і показало, як можна зацікавити широку аудиторію специфічним індустріальним продуктом.

The Baby Stroller Test Drive (Contours Strollers, FCB Chicago, 2016)

Дитячі коляски для дорослих можуть здатися хайповою дурницею, але певна логіка в них є. Якщо коляска – одна з найбільших покупок, яку роблять майбутні батьки, то чом би їм спершу не випробувати її на собі? Це – наочна демонстрація того, як тест-драйв у категорії, де вони не є нормою, здатен привернути чималу увагу до бренда.

Test Drive Cube (Audi, Philipp Und Keuntje Hamburg, 2014)

100% відгуків – рідкісна річ у маркетингу, але цій незвичайній кампанії вдалося досягти саме цього. Перед запуском моделі Audi A8 найімовірнішим покупцям був надісланий поштою кубик, який дозволяв креативно провести тест-драйв. Коли люди натискали на кнопку, рівно через 90 хвилин перед ними з’являлася Audi A8 і переходила у їх розпорядження на наступні 24 години. Така демонстрація надійності та технічної досконалості авто вразила потенційних покупців, і 19% з них дійсно цю машину купили.

The XC90 experience in Volvo Reality (Volvo, R/GA New York, 2015)

Задовго до того, як пристрої віртуальної реальності стали типовою санітарною пересторогою під час публічних заходів, Volvo скористалася ними під час дебюту моделі XC90 на автосалоні в Лос-Анджелесі. Ця шведська компанія також розіслала поштою потенційним покупцям VR-окуляри Google Cardboard, щоб ті першими могли ознайомитися з моделлю XC90. Такий віртуальний тест-драйв перш ніж сісти за кермо автомобіля добре запам’ятався автолюбителям.

Most Open Test Drive (Daimler, BBDO Berlin, 2016)

Учасників тест-драйву під’єднали до поліграфа і почали їх питати про особисте. Якщо пристрій ловив їх на брехні, дах кабріолета піднімався. А той водій, що лишився «найвідкритішим», виграв машину. Це стало оригінальним способом продемонструвати кабріолет і згенерувало позитивний піар для бренда. До того ж така атмосфера безпечного ризику перетворила тест-драйв на цікаву розвагу.

Amarok Social Test Drive (Volkswagen, Ogilvy Cape Town, 2016)

Цей тест-драйв успішно досяг водночас двох цілей: продемонстрував, як Amarok тримається на бездоріжжі, та налаштував доставку необхідних речей у віддалені поселення Південної Африки. Поєднавши тест-драйв з добрими справами, Volkswagen показав, як прищепити потенційним покупцям позитивне ставлення до бренда.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.

Бренд Galicia створив лінійку соків для дітей

Національний виробник натуральних соків Galicia вирішив створити лінійку спеціально для дітлахів. Лаконічний об’єм, оновлена рецептура, повністю змінений концепт упаковки та ...