• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Звіт про фейкову компанію, яка обманом змусила реальних людей працювати на неї

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Звіт про фейкову компанію, яка обманом змусила реальних людей працювати на неї
Share on FacebookShare on Twitter

BBC News вчора опублікували розслідування щодо Madbird, імовірно модного дизайнерського агентства на чолі з харизматичним впливовим користувачем соціальних мереж, на ім’я Алі Аяд. Але в той час, як компанія мала десятки справжніх співробітників по всьому світу, BBC повідомляє, що більша частина її існування була фальсифікованою і використовувалася для того, щоб заманювати реальних людей працювати місяцями без оплати в надії врешті-решт заробити гроші після реалізації великих проєктів.

Це дивовижна історія, не в останню чергу через те, що засновник компанії доклав чимало зусиль, щоб створити ілюзію жвавого й успішного лондонського дизайнерського агентства. Повідомляється, що фальшиві співробітники розповсюджували дзвінки компанії в Zoom, а старші співробітники, перелічені на веб-сайті компанії, взагалі не працювали в Madbird. Навіть на фотографіях, які за ствердженням компанії належать співзасновнику, були зроблені виробником вуликів з Праги.

Щонайменше шість високопоставлених співробітників, профільованих Madbird, були фальшивими. Їхні особистості з’єднали за допомогою фотографій, викрадених із випадкових куточків Інтернету, та вигаданих імен. Серед них був співзасновник Madbird Дейв Стенфілд, попри те, що у нього є профіль у LinkedIn, й Алі постійно посилається на нього. Деякі з обдурених співробітників навіть отримували від нього електронні листи. Алі сказав одному співробітнику, що якщо вони хочуть зв’язатися з містером Стенфілдом, вони повинні надіслати йому електронний лист, тому що він був занадто зайнятий проєктами.

Використовуючи технологію розпізнавання обличчя, ми змогли зіставити знімок голови Дейва Стенфілда з його фактичним власником — виробником вуликів з Праги, на ім’я Міхал Каліс. Коли ми вистежили Міхала, він підтвердив, що ніколи не чув про Madbird, Алі Аяда чи Дейва Стенфілда.

Тим часом адреса, де Madbird стверджував, що має модний лондонський офіс, виявилася житловим будинком у Західному Лондоні, а один із документів компанії, як повідомляється, був плагіатом іншої лондонської дизайнерської фірми. Навіть журнальну рекламу із зображенням засновника компанії, схоже, відфотошопили.

Це історія, яка показує, як можна використовувати нашу нову культуру віддаленої роботи для обману людей. Опис BBC News є чудовим читанням, і корпорація також випустила теле- та радіодокументальні фільми про розслідування.

Джерело


Читайте також:

Архітектор Куїн Ву уявляє відомі бренди в стилі радянського бруталізму

Теги: агентстваісторіїлюдисуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.