• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Жовті логотипи: як додати сонця до свого бренду

29 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Жовті логотипи: як додати сонця до свого бренду
Share on FacebookShare on Twitter

Цей теплий колір є яскравим прикладом доброти та грайливості. Брендам, які сподіваються залучити споживачів міцними обіймами та молодіжною життєвою силою, варто вибрати жовтий колір. Крім того, кольори можуть видавати цікаву та доступну ідентичність.

Щоб полегшити роботу, turbologo зібрали кілька дивовижних прикладів використання жовтих знаків. Ці логотипи повинні дати вам нові ідеї щодо того, як використовувати цікаві яскраві жовті відтінки у вашому наступному дизайні логотипу.

Жовтий логотип натхнення

Yellow logos

Приділіть хвилинку, щоб подумати, чи продає ваша компанія жовті продукти, чи пов’язано це з жовтим, чи ви можете використовувати жовтий, щоб надавати клієнтам інформацію про свою компанію. Іноді вибір кольору логотипу лежить у вас під носом. Наведені вище приклади містять логотипи для компаній, які продають жовті продукти (наприклад, яйця чи пиво) або використовують жовті продукти (наприклад, бджільництво). Як ви думаєте, це звучить знайомо? Як щодо сиру, лимона, банана чи сонячного свята? Перш ніж переходити до наступної частини, обов’язково подумайте, чи пов’язані продукти вашої компанії з жовтим кольором.

Урожай чорний логотип камери
Логотип будівельних інструментівСвітлодіодний логотип лампочкиЖовтий логотип фотокамериЖовтий квадрат абстрактний логотипБджола лінія мистецтва логотип

Відрізняйтеся жовтим логотипом

За статистикою, найчастіше використовувані кольори в дизайні логотипів — синій, червоний і чорний. Якщо ви хочете показати своїм клієнтам альтернативи, які ви пропонуєте, не бійтеся показати їм трохи жовтого кольору. У наведеному вище прикладі жовтий використовується для надання іншого вигляду для фотографій, комунікацій, кави та засмаги. Якщо ви хочете виділитися з натовпу, використовуйте ці приклади для натхнення!

IT та електричні логотипи

IT

Хоча електрика сама не жовта, з часом жовтий колір став звичайним вибором для технологічних або електричних компаній (традиційно звичайний вибір для блискавки в мультфільмах). З цієї причини використання жовтого технологічними компаніями нового покоління інтуїтивно спонукає клієнтів думати про блискавку, швидкість, потужність та енергію. Якщо ви починаєте бізнес, заснований на технології або електроенергії, використовуйте наведені вище приклади для натхнення.

Класичні або сільські жовті логотипи

Жовтий може нагадувати нам про сонячне світло, осіннє листя, соняшники, пшеницю, старі вицвілі на сонці об’єкти й навіть західні фільми. Жовтий колір — це не тільки мода та сучасні бренди. Дизайнери логотипів можуть використовувати різні відтінки яскравого або м’якого жовтого, щоб створити середовище та атмосферу, що робить його ідеальним для класичних, природних або сільських брендів. У наведеному вище прикладі ми бачимо, що жовтий колір використовується для надання ретро- і сільського вигляду компаніям, які виготовляють класичні капелюхи, ретро-жовті шкільні автобуси, фургони, що спеціалізуються на натуральній та органічній їжі.

Найвідоміші жовті логотипи

McDonald’s

Цей культовий ресторан швидкого харчування є одним з найбільших ресторанів швидкого харчування у світі.

Lay’s

Lay’s відомий своєю смачною картоплею фрі, яка є основним продуктом з 1932 року. Круглий жовтий логотип Lay’s був випущений наприкінці 1990-х років. З 1932 по 1997 рік він був червоно-білим. Додавання жовтого до логотипа дійсно покращує глибину логотипу.

IKEA

Логотип IKEA, який ви бачите сьогодні, повністю відрізняється від оригінального дизайну. Логотип цього шведського бренду містить кольори країни його походження. Але після багатьох випробувань вони нарешті розв’язували проблему. Деякі кольори, такі як коричневий, чорний і червоний, пробували багато років, але справді виділяються лише синій і жовтий. З моменту свого редизайну в 1980-х роках IKEA завжди використовувала один і той же логотип.

National Geographic

Логотип National Geographic

Тематика журналу та телемережі — наука, географія, всесвітня історія та інші суміжні теми. З моменту його появи на обкладинці журналу National Geographic у 1888 році громадськість була знайома з цим квадратним логотипом.

Джерело


Читайте також:

Чорні логотипи брендів: значення та приклади

Фіолетові логотипи: значення та приклади

Теги: креативлоготипирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.