Tom Etherington — дизайнер Penguin Press і артдиректор журналу, що надихає, The Happy Reader, який виходить два рази на рік. Tom для свого останнього проєкту з Penguin мав створити дизайн обкладинки для серії з 20 класичних книг, які висвітлюють екологічний рух та кліматичні кризи.
Нова серія книг про пінгвінів під назвою «Зелені ідеї» об’єднує найкращі назви, пов’язані з навколишнім середовищем, зокрема «Ніхто не занадто малий, щоб щось змінити» Грети Тунберг. І оскільки саміт Cop26 у Глазго вже не за горами, це своєчасний реліз про проблему, яка, на жаль, нікуди не зникла. Але як креативник вирішує масштабність такої теми, як зміна клімату?
Як всі книги в Penguin Press, Tom пояснює, що обкладинки Green Ideas зародилися як дискусія між ним, його артдиректором Jim Stoddart, керівниками відділу маркетингу, редактором і директором видавництва. Потім було підготовлено бриф, і завдяки його текстовій обкладинці книги Грети Тунберг після її початкового випуску проєкт дістався Tom Etherington.
«Бриф був досить відкритим. Воно змінювалося, багато змінювалося, протягом усього проєкту, — розповідає Tom. — Останнє завдання було зосереджено на красі світу природи, тому я розглянув форми та візерунки, створені природою — від листя до гірських хребтів».
Це виявився розумний підхід. Кліматична криза є настільки важливою проблемою, що зробити її візуально привабливою може здатися неповажним. «Я думаю, що це була причина, по якій ми всі боролися з брифом, — пояснює Tom. — Як зробити обкладинку, яка б приваблювала звичайних читачів, а також показувала б іноді похмуру проблему — кліматичну кризу? Я не думаю, що хтось хоче бачити більше планет у вогні візуальних метафор».
Він додає: «Створення обкладинок, які зосереджуються на красі природи, є більш позитивним способом позиціонувати цю серію. Люди, які купують ці книги, будуть захоплені світом природи».
Ця краса має форму гілок, листя, скелястих бескидів і силуетів істот, які чудово розміщені на м’якому кольоровому фоні. «Деякі з обкладинок дуже прості — листок, палиця — інші більш графічні — лінії, що представляють кислотний дощ, смуги, що представляють воду, що наповнює дамбу. Я думаю, що для більш графічних обкладинок тепла лінія допомагає їм краще сидіти в рамках серії».
Однак, якщо їх вишикувати по черзі, корінці цих книг підкреслюють загальну тему зміни клімату, оскільки їхні кольори змінюються від холодно-блакитного до інтенсивного малинового, який просто палає. Це тонкий і розумний вибір дизайну, який відповідає дизайнерській спадщині Penguin і пов’язаний з іншими дизайнерськими впливами Tom, такими як omek Marner, John McConnell та John Sewell. Однак він не менш надихається іншими блискучими дизайнерами у своєму відділі.
«Jim, наш артдиректор, завжди говорить про те, щоб рухатися вперед, — додає Tom. — Я сподіваюся, що ці обкладинки виглядають виразно як Penguin, але не є ностальгічними чи ретро».
Перегляньте всю колекцію Green Ideas тут.
Читайте також:
Кращі фото дикої природи 2021: оголошено переможців Wildlife Photographer of the Year
Грегор Сейлер: сюрреалістична краса будівель Арктики