• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи

27 Жовтня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи
Share on FacebookShare on Twitter

Tom Etherington — дизайнер Penguin Press і артдиректор журналу, що надихає, The Happy Reader, який виходить два рази на рік. Tom для свого останнього проєкту з Penguin мав створити дизайн обкладинки для серії з 20 класичних книг, які висвітлюють екологічний рух та кліматичні кризи.

Нова серія книг про пінгвінів під назвою «Зелені ідеї» об’єднує найкращі назви, пов’язані з навколишнім середовищем, зокрема «Ніхто не занадто малий, щоб щось змінити» Грети Тунберг. І оскільки саміт Cop26 у Глазго вже не за горами, це своєчасний реліз про проблему, яка, на жаль, нікуди не зникла. Але як креативник вирішує масштабність такої теми, як зміна клімату?

Etherington's Penguin
Etherington's Penguin
Etherington's Penguin

Як всі книги в Penguin Press, Tom пояснює, що обкладинки Green Ideas зародилися як дискусія між ним, його артдиректором Jim Stoddart, керівниками відділу маркетингу, редактором і директором видавництва. Потім було підготовлено бриф, і завдяки його текстовій обкладинці книги Грети Тунберг після її початкового випуску проєкт дістався Tom Etherington.

«Бриф був досить відкритим. Воно змінювалося, багато змінювалося, протягом усього проєкту, — розповідає Tom. — Останнє завдання було зосереджено на красі світу природи, тому я розглянув форми та візерунки, створені природою — від листя до гірських хребтів».

Це виявився розумний підхід. Кліматична криза є настільки важливою проблемою, що зробити її візуально привабливою може здатися неповажним. «Я думаю, що це була причина, по якій ми всі боролися з брифом, — пояснює Tom. — Як зробити обкладинку, яка б приваблювала звичайних читачів, а також показувала б іноді похмуру проблему — кліматичну кризу? Я не думаю, що хтось хоче бачити більше планет у вогні візуальних метафор».

Він додає: «Створення обкладинок, які зосереджуються на красі природи, є більш позитивним способом позиціонувати цю серію. Люди, які купують ці книги, будуть захоплені світом природи».

Ця краса має форму гілок, листя, скелястих бескидів і силуетів істот, які чудово розміщені на м’якому кольоровому фоні. «Деякі з обкладинок дуже прості — листок, палиця — інші більш графічні — лінії, що представляють кислотний дощ, смуги, що представляють воду, що наповнює дамбу. Я думаю, що для більш графічних обкладинок тепла лінія допомагає їм краще сидіти в рамках серії».

Однак, якщо їх вишикувати по черзі, корінці цих книг підкреслюють загальну тему зміни клімату, оскільки їхні кольори змінюються від холодно-блакитного до інтенсивного малинового, який просто палає. Це тонкий і розумний вибір дизайну, який відповідає дизайнерській спадщині Penguin і пов’язаний з іншими дизайнерськими впливами Tom, такими як omek Marner, John McConnell та John Sewell. Однак він не менш надихається іншими блискучими дизайнерами у своєму відділі.

«Jim, наш артдиректор, завжди говорить про те, щоб рухатися вперед, — додає Tom. — Я сподіваюся, що ці обкладинки виглядають виразно як Penguin, але не є ностальгічними чи ретро».

Перегляньте всю колекцію Green Ideas тут.

Джерело


Читайте також:

Кращі фото дикої природи 2021: оголошено переможців Wildlife Photographer of the Year

Грегор Сейлер: сюрреалістична краса будівель Арктики

Теги: креативмистецтворозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.