Хочемо ми цього чи ні, але за першої зустрічі ми звертаємо увагу на зовнішність, на рухи та дії. Теж саме відбувається і з пакуванням товару: споживач спочатку оцінить товар за його зовнішнім виглядом, а тоді почне цікавитись його наповненням. І на першому етапі покупцеві потрібно лише 7 секунд.
Good Hair Day Pasta
Цікаву концепцію дизайну пакування макаронів запропонував російський дизайнер Микита Конкін. Він перетворив звичайну пасту в різні форми, імітуючи казкові зачіски.
«Я використовую волосся та макарони, щоб створити цікаву серію пакувань, які будуть привертати увагу покупців на поличках магазинів. Таким способом я підкреслюю високу якість та натуральність макаронних виробів. І звичайно, це має дарувати людям хороший настрій», — поділився художник.
Зроблені, коли Конкін був «закоханий, і, можливо, це вплинуло [на нього], хоча це може бути просто збігом обставин», — зізнається він, — білі коробки зібрані з паперу та прозорого пластику. Обличчя жіночої фігури чітко окреслено на поверхні коробки. Її обличчя красиво обрамлено різними типами локшини, що імітує стильні зачіски, які видно через вирізи. Спагеті перетворюються на пряме волосся, феттучіні чудово створює об’ємну зачіску, а каватаппі просто ідеально ілюструє кучеряве волосся.
Хоча пластикові вставки дають споживачам можливість побачити вміст коробок, це ускладнює процес перероблення. Однак, ми не можемо не визнати, що дизайн Микити Конкіна привертає увагу. Споживачі, які вважають ці роботи оригінальними, можуть знайти інші творчі способи надати пакуванню нове життя.
Німецька компанія Greenomic Delikatessen придбала проєкт, запустивши лінію продуктів Good Hair Day Pasta.
Дизайн пакування приніс Микиті численні престижні нагороди, зокрема золото на A’ Design Award & Competition у 2017 році та срібло на Pentawards у 2016 році.
Читайте також:
Дизайн логотипу YouTube — історія, значення та еволюція
Збільшити зображення без втрати якості: безкоштовний інструмент від Depositphotos