Український культурний фонд оголошує конкурс з добору експертів

Український культурний фонд оголошує конкурс з добору експертів до експертних рад за такими напрямками:

  • Візуальне мистецтво;
  • Аудіальне мистецтво;
  • Аудіовізуальне мистецтво;
  • Дизайн та мода;
  • Перформативне та сценічне мистецтво;
  • Культурна спадщина;
  • Література та видавнича справа;
  • Культурні та креативні індустрії.

Крім того, обиратимуть експертів до двох нових експертних рад – з фінансових питань та з комунікаційних стратегій проектів.

Кожен кандидат може податися тільки до однієї експертної ради.

Конкурс стартує 10.12.2018 року та складається з чотирьох етапів:

  • І етап — подання документів на конкурс;
  • ІІ етап — виконання практичного завдання з оцінювання проекту кандидатами у експерти, які пройшли відбір відповідно до встановлених вимог;
  • ІІІ етап — відбір експертів за результатами виконання практичного завдання;
  • IV етап — проведення онлайн-жеребкування.

До он-лайн жеребкування для оцінювання проектів в рамках найближчих конкурсів проектів допускаються експерти, які подали свої заявки на конкурс експертів не пізніше ніж за 10 днів до моменту оголошення конкурсу проектів та пройшли конкурсний відбір.

Конкурс експертів є постійним до моменту, поки не буде призупинений рішенням Дирекції Фонду, що буде опубліковано на офіційному веб-сайті Фонду.

Документи на конкурс з добору експертів будуть прийматися та розглядатися з дати оголошення конкурсу експертів до моменту призупинення конкурсу. Кандидати, які пройдуть конкурсний відбір, будуть включені до відповідної експертної ради, і можуть бути залученими до процедури оцінювання проектів в рамках найближчих оголошених Конкурсів проектів.

Основні вимоги до кандидатів

Для експертних рад № 1-8:

  • вища освіта другого (і вище) рівня;
  • досвід у відповідному секторі культури та мистецтв не менше п’яти років;
  • досвід управління проектами;
  • громадянство України.

Для експертної ради з фінансових питань:

  • вища освіта другого (і вище) рівня;
  • досвід у фінансовому менеджменті, складання і аналіз бюджетів не менше п’яти років;
  • досвід управління проектами у сфері культури та мистецтв;
  • громадянство України.

Для експертної ради з комунікаційних стратегій проектів:

  • вища освіта другого (і вище) рівня;
  • досвід у сфері PR, комунікацій не менше п’яти років;
  • досвід управління проектами у сфері культури та мистецтв;
  • громадянство України.

Як стати експертом УКФ

  1. Заповнити заявку он-лайн
  2. Надіслати на поштову скриньку [email protected] такі документи:
  • підписану Декларацію доброчесності (Додаток 1), в форматі pdf, під назвою «Декларація».
  • підписану згоду кандидата на обробку персональних даних (Додаток 2), в форматі pdf, під назвою «Згода».
  • копію документу, що посвідчує особу, в форматі pdf, під назвою «Паспорт».
  • копію індивідуального податкового номеру, в форматі pdf, під назвою «Код».
  • копії документів, що підтверджують вищу освіту, в форматі pdf, одним файлом, під назвою «Диплом».
  • фахове резюме, що містить інформацію, зазначену в розділі «Вимоги до кандидатів», в форматі pdf, не більше двох сторінок, під назвою «Резюме».
  • мотиваційний лист, що містить інформацію, зазначену в розділі «Вимоги до кандидатів», в форматі pdf, не більше однієї сторінки, під назвою «Мотивація».
  • інші документи та матеріали, що на вашу думку, можуть надати вам перевагу при відборі, у форматі pdf, одним файлом, під назвою «Інші документи».

Документи подаються українською мовою або мовою оригіналу з перекладом українською мовою.

Зазначені документи мають бути зібрані разом в архів (zip, rar).

Розмір архіву не має перевищувати 50 Мб.

В темі листа зазначається: «Конкурс експертів_ПРІЗВИЩЕ_НОМЕР ЕКСПЕРТНОЇ РАДИ».

Відповідальність за достовірність поданих документів несуть кандидати до складу експертних рад.

Оплата послуг

Законом України «Про Український культурний фонд» передбачено виплату винагороди експертам експертних рад, розмір якої визначається за Методикою визначення сум виплат експертам експертних рад Українського культурного фонду, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2018р. №949.

Контактна інформація: [email protected], +38 (044) 504-22-66.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Kyiv Art Fair відбудеться з 20 по 23 серпня на новій локації — Parkovy

Протягом чотирьох днів з 20 по 23 серпня у киян і гостей столиці буде можливість відвідати традиційну культурну подію — ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...