У Львові відбудеться безкоштовний воркшоп-експеримент з дизайну

Креативних львів’ян запрошують на безкоштовний воркшоп-експеримент «Трансформація дизайну – від теорії до практики», який влаштовує Istituto Europeo di Design (IED) 8 вересня.

Захід орієнтований на старшокласників, студентів творчих спеціальностей, професійних дизайнерів та модельєрів, людей, які мають отримати міжнародний досвід роботи за кордоном. Також воркшоп буде цікавий для тих, хто небайдужий до світу краси, дизайну та індустрії моди.

Під час заходу учасникам розкажуть про роботу дизайнера, зокрема про те, як використовувати візуальні та комунікаційні техніки в кожному виді робіт: від дизайну упаковки до кіновиробництва, від розробки нового логотипу до створення та розробки модного бренду.

Крім того, всіх учасників очікує практичне завдання: необхідно принести будь-яку річ, яка здавалося б вже непотрібною та знайти їй нове, альтернативне призначення, стиль або контекст. Найкреативніш(ий/а) отримає подарунок від Mudra. Освіта за кордоном, про який стане відомо пізніше.

Спікери заходу:

  • Giuseppe Liuzzo – координатор з навчальних програм факультету графічного дизайну IED в Мілані та експерт з брендування та візуального дизайну. Працював в багатьох національних та міжнародних компаніях як Telecom (Італія), Barwa Bank (Катар), Forte Bank (Казахстан), UCI Cinemas та багатьох інших.
  • Olga Myelkova – голова приймальної комісії IED. Вона познайомить учасників з навчальними академічними програмами бакалаврату, магістратури, семестровими програмами та короткими курсами в університетських містечках IED в Італії, Іспанії та Бразилії.

Після воркшопу всі охочі зможуть отримати індивідуальну оцінку портфоліо, пройти мотиваційне інтерв’ю та порадитися з головою приймальної комісії IED.

Щоб потрапити на захід, потрібно заздалегідь зареєструватися за посиланням.

Початок – об 11:30.

Адреса: Львів, вул. Галицька 1, 2 поверх (Communa)

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

McDonald’s здійснює глобальний редизайн упаковки

McDonald’s і команда дизайн-агенції Pearlfisher здійснюють глобальний редизайн упаковки бренду. В центрі редизайну — графічна система, яка служить єдиним візуальним ...