Усім відома мережа швидкого харчування McDonald’s випустила кампанію, щоб нагадати мандрівникам про бренд, не називаючи власного імені
Кампанія «Genieß deinen Urlaub» («Насолоджуйтесь вашою відпусткою») від DDB Vienna складається з чотирьох плакатів із зображенням визначних пам’яток для відвідувачів, які включають кам’яні арки, схожі на золоті арки McDonald’s.
«Наші ідеї мають рухати людьми, — сказав Andreas Spielvoge, виконавчий креативний директор DDB Vienna. — І вони повинні ґрунтуватися на переконаннях тих самих людей. В цьому випадку прагненням до різноманітності та відпочинку, і водночас радість від унікального та несподіваного нагадування про McDonald’s».
Тим часом у Канаді McDonald’s випустив подібну серію із зображеннями, орієнтованими на відпочинок, щоб нагадати людям про картоплю фрі та каву McCafe під час відпочинку.
У друкованій кампанії з Коссети в Монреалі були представлені стільці, звернені до води, що нагадувало характерне упаковування картоплі фрі McDonald’s.
Це не перший випадок, коли McDonald’s не показує свій логотип у маркетингових кампаніях. За останній рік було проведено декілька кампаній, у яких не було необхідності вживати назву бренду, щоб споживачі його впізнали. Включаючи мінімалістичну кампанію у Франції, де були представлені піксельні зображення відомих пунктів меню, таких як Біг Мак та картопля фрі.
Читайте також:
McDonald’s: Keep your eyes on the fries
Реклама McDonald’s: просто купа пікселів