В Мельбурні з’явився мурал, який подібно до дерева поглинає вуглецеві викиди. Саме такої форми набула зовнішня реклама екологічно свідомої телекомунікаційної компанії Felix Mobile.
Мурал, який вилучає з повітря вуглекислий газ, написаний спеціальною фарбою, яку виробляє австралійська компанія Graphenstone. Завдяки цій фарбі він за шість місяців поглинає стільки ж вуглекислого газу, скільки його поглинає велике дерево вагою 250 кг.
Кількість летких органічних сполук, які ця фарба випускає в повітря, також є надзвичайно низькою, якщо порівняти зі звичайними фарбами.
Такий екологічний мурал став центральним елементом нової національної кампанії, розробленої для Felix Mobile гібридною креативною агенцією Paper Moose. Цей телеком-провайдер наголошує на своїй вуглецевій нейтральності й наразі демонструє стрімкі темпи росту. Кампанія є частиною бренд-платформи під назвою The Plan With A Bigger Plan.
Приурочено цю кампанію було до Всесвітнього дня охорони довкілля (5 червня). А щоб відзначити цей день, компанія Felix Mobile посадила 25 000 дерев, що ще трохи наблизило її до поставленої мети посадити мільйон дерев.
Джеремі Віллмотт, креативний директор Paper Moose, зазначив, що його агенція рада співпрацювати з брендом, який не лише прагне нейтралізувати свій негативний вплив на довкілля, а й охоче застосовує з цією метою інноваційні технології.
А Келлі Ролласон, директорка з маркетингу та продажів Felix Mobile, пояснила: «Зелена політика бренда в наш час не просто приваблює людей. Вона є чимось, що від кожного бренду й так очікується. Felix Mobile пишається можливістю подати приклад іншим і показати, що мінімізація свого впливу на планету водночас максимізує лояльність до бренду. Білборд, що поглинає вуглекислий газ, як це роблять дерева, якнайкраще втілює в собі наші пріоритети – благо людей і планети».
Окрім екофарби ще однією альтернативою деревам є… штучні дерева з водоростями, як ось ця розробка мексиканського стартапу Biomitech.