Berezha Security Group вирішує весь спектр питань щодо кібербезпеки та підтримує освітні ініціативи галузі комп’ютерних технологій. Уже з моменту свого заснування компанія встигла зарекомендувати себе як одна з лідерів. Для виходу на нові позиції та охоплення ширшої аудиторії виникла об’єктивна потреба у редизайні.
Перед командою Gutsulyak.Studio стояла задача переосмислити існуючий бренд в розрізі міжнародного ринку послуг з кібербезпеки та створити лаконічний, простий, проте впізнаваний стиль, який би поєднував ділову стриманість з ліберальністю цифрових субкультур. На додачу було прийняте рішення скоротити назву компанії до абревіатури BSG.
Вже на етапі досліджень стало зрозуміло, що індустрія кібербезпеки є доволі консервативною та послуговується цілим рядом кліше: щити, колодки та жуки. Відтак, головним завданням було знайти новий образ Berezha Security Group, який був би не менш доречним: стрижнем нового бренду став алгоритм.
Саме алгоритми описують системи, застосунки та бізнеси. Безпека — це теж алгоритм, який вбудовується в об’єкт для його захисту. Оновлений логотип є комбінацією з трьох різних контейнерів-блоків, типових для алгоритмів зі вписаними літерами назви. Характерні форми контейнерів були дещо трансформовані з метою підвищення індивідуальності та уникнення їх первинних функцій. Низка різноманітних комбінацій розташування дозволяє зробити логотип динамічним.
Для випадків неформальної комунікації, а також для сувенірної продукції була створена LEET (1337) версія логотипу, де літери BSG замінені цифрами 856.
Оновлений бренд представляє BSG як компанію, зфокусовану найперше на аналітичному баченні проблеми з глибоким розумінням внутрішніх процесів.
Читайте также: Треба бути трохи складнішими. Дизайнер Юрко Гуцуляк про підсумки 2020 року — в креативі та в житті.