• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Студентки Projector провели редизайн Молодого театру

19 Серпня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Студентки Projector провели редизайн Молодого театру
Share on FacebookShare on Twitter

Молодий театр повідомив про відкриття театрального сезону — цього разу в оновленому візуальному стилі. Редизайн Молодого театру провели студентки школи Projector Оля Кузовкіна та Аліна Борисова. Проєкт створили на річному курсі Visual Communications Professium.

Студентки Projector провели редизайн Молодого театру

Як відбувалася робота над концепцією?

В лютому 2020 року команда Молодого прийшла із запитом на нову айдентику до студентів Projector та отримала на вибір чотири потужні концепції. А для реалізації обрали ідею студенток Олі Кузовкіної та Аліни Борисової. Редизайн Молодого театру створювали під кураторством Олександра Трегуба, співзасновника та керівника Projector; Дмитра Буланова, засновника Dmytro Bulanov creative büro; та Максима Лесняка, власника та креативного директора DOZEN.

«У Молодого чудові вистави, фантастичні актори й команда, гарна будівля, і цікава історія. Та при цьому невиразний візуальний стиль, що не личив театру такого рівня. Тож оновити потрібно було все — від логотипа до навігації всередині будівлі й при цьому зберегти впізнавані образи та дух театру. Студенти мали запропонувати новий і свіжий погляд на те, як може виглядати й комунікувати Молодий. З іншого боку ми мали чіткі обмеження, за які не могли виходити, бо це вже був би якийсь інший театр», — розповів куратор Олександр Трегуб.

«Основний плюс цього проєкту в тому, що студенти максимально занурилися у завдання та працювали в реальних умовах, з усіма складнощами, з якими зіштовхуються студії, агентства та бюро. Це був достатньо довгий процес і за часом, і за віддачею. Добре, що команда зі сторони театру активно співпрацювала з нами та розуміла цінність якісного дизайну», — розповів куратор Дмитро Буланов.

Перед стартом розробки концепції студенти відвідали екскурсії в театрі та дві вистави, провели польові та глибинні інтерв’ю з фанатами театру, а також взяли участь у бренд-сесії та дизайн-сесії, під час яких чіткіше зрозуміли уподобання та побажання Молодого. Під час польових досліджень та бренд-сесії студентів консультував Юрій Грановський, співзасновник та керівник досліджень в «Агентах змін».

«Ми хотіли нагадати про себе, залучити нових глядачів, удосконалити комунікацію в соцмережах. Сам процес був нелегким — обговорення, суперечки, підбір нових кольорів, шрифтів. При цьому ми не хотіли кардинально змінюватися, ідея полягала в тому, щоб залишитися впізнаваними для наших постійних глядачів», — розповів директор, художній керівник театру Андрій Білоус.

Що запропонували дизайнерки?

Концепція дизайнерок ідеально підійшла під побажання театру залишитися впізнаваними для аудиторії. В новому дизайні збережений основний символ Молодого — захисниця театру. Її скульптурний портрет віддавна прикрашає фасад будівлі, в якій розташований театр, а команда Молодого вважає її своїм негласним символом. Її осучаснений та лаконічний образ став новим логотипом та базою для айдентики.

Лого Молодого Театру

Напис для логотипа студентки модифікували та створили унікальні літери з консультацією від дизайнерів Катерини Яцушек та Кирила Ткачова.

Студентки Projector провели редизайн Молодого театру

Основний візуальний прийом редизайну Молодого театру — рамка з логотипом у лівому верхньому кутку, який ніби виходить за її межі.

«Команда Молодого театру відкрита до експериментів, але вони завжди залишаються в рамках мистецького. Все має бути естетично, красиво, але не занадто радикально, з метою залишити щось для польоту фантазії глядача. Саме візуальне втілення такої мистецької рамки стало основним прийомом, а логотип із захисницею театру (ми назвали її Мельпоменою) красиво ліг на цю ідею», — Оля Кузовкіна, дизайнерка, співавторка концепції.

Авторки концепції айдентики Молодого Театру: Оля Кузовкіна та Аліна Борисова
Оля Кузовкіна та Аліна Борисова — студентки Projector, які провели редизайн Молодого театру

Як тепер виглядатиме Молодий театр?

Дизайнерки використали два нових шрифти («Фаворит» та «Ловелас») і підібрали шість основних кольорів для диференціації різних сцен: синій та бежевий для Основної сцени, сірий та рожевий для Камерної, та салатовий і жовтий для Мікросцени.

«Під час польових опитувань та дослідження стало зрозуміло, що одні люди ходять тільки на Мікросцену, а хтось — тільки на Основну. З’явився запит диференціювати сцени на афішах та в інших каналах комунікації. А ще унікальним є поєднання двох різних шрифтів в одному місці. Це особливість Молодого — в ньому ти за одну виставу переживаєш різні емоції. У нас навіть початково був посил, що “такий різний, такий свій”», — Аліна Борисова, дизайнерка, співавторка концепції.

У результаті проєкт вийшов за межі простої айдентики: дизайнерки також оновили навігацію в театрі та попрацювали над фасадом будівлі.

«Після обрання переможців почалась величезна робота по втіленню концепту. Оля Кузовкіна й Аліна Борисова разом із командою театру і кураторами пропрацювали все — дошліфували логотип і афіші, розробили нову навігацію (курував Саша Колодько з “Агентів Змін”), мерч, оновили соцмережі, рекламні носії й таке інше», — розповів Олександр Трегуб.

Після погодження концепції до проєкту долучилася компанія по виробництву контенту в доповненій реальності FFFACE і розробила Молодому дві маски для Instagram.

«Ми запустили 3D маску на основі нового логотипу для поширення оновленої айдентики. З одного боку це класика театру, а з іншого боку — сучасність Молодого. Та створили живу афішу для нового театрального сезону і передачі атмосфери театру у смартфоні», — прокоментувала Юлія Шуткевич, креаторка FFFACE.


Читайте також:

Що робити, коли у креатора ідей більше, ніж треба? Коли не знаєш, куди їх діти, а розбазарювати шкода? Журналіст і блогер Еддісон Дюваль ділиться порадами про те, куди прилаштувати «зайві» або «відкладені» ідеї.

Теги: Projectorайдентикадизайнкреативмистецтворедизайнтеатр

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.