• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Санітарні вежі та будівлі на воді: конкурс хмарочосів eVolo 2020 оголосив переможців

4 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно були оголошені переможці конкурсу хмарочосів eVolo 2020, який щороку проводиться однойменним архітектурним журналом. З 473-х робіт-учасниць журі обрало трьох переможців та присудило 22 заохочувальних призи. Цей конкурс, що проводиться з 2006 року, присвячений неординарним ідеям, які здатні перевернути наше уявлення про вертикальну архітектуру. Цьогорічна добірка проєктів включає в себе будівлі, покликані допомогти з вирішенням цілого ряду екологічних, соціальних та політичних питань. Але перше місце у конкурсі eVolo 2020 було присуджено медичному хмарочосу, який має посприяти боротьбі з епідеміями.

Epidemic Babel (Китай)

Цей проєкт бере до уваги те, що епідемії спалахують швидко, і урядам іноді просто не лишається часу на те, щоб відреагувати належним чином. Така «епідемічна вавилонська вежа» має дві важливі переваги: збудувати її нескладно і зробити це можна дуже швидко. Вся споруда складається зі сталевого каркасу, на який кріпляться блоки, які легко перетворити на лабораторії та лікарні. Конструкція є настільки простою, що команда будівельників здатна звести її за якісь п’ять днів.

Egalitarian Nature (США)

Проєкт, що посів друге місце, переосмислює типовий хмарочос, надаючи йому подобу скелі. Він спрямований на те, щоб дати городянам можливість у новий спосіб торкнутися природи в самому серці міста. Важливою частиною конструкції є кручена стежка, що веде повз рукотворні «печери» абстрактної форми. Втім, сходження нею на самий вершечок є неабияким тестом витривалості.

Coast Breakwater (Тайвань)

Третє місце дісталося «береговому» хмарочосу, який було спроектовано для Сенегалу. Ця країна надзвичайно потерпає від повеней, і її населення мусить поступово відступати все далі вглиб континенту та подалі від узбережжя. Пропозиція архітекторів передбачає зведення хмарочосів аналогічно до традиційних будинків на палях. Такі структури допомагають запобігти ерозії ґрунту і можуть стати непоганою основою для нового вертикального житла.

«Хмарочос пандемічного реагування» (Франція)

Ще одна медична споруда заслужила на почесну згадку серед номінантів конкурсу eVolo 2020. За задумом архітекторів, вона має бути своєрідним депо, звідки можна швидко забезпечувати населення всім необхідним.

Tesseract (Сингапур)

Архітектори запропонували систему, яка дозволила б жителям самим визначати дизайн власних блоків-домівок.

«Fill The Gap» (Китай)

Дизайнери цього хмарочоса спробували уявити рішення для неймовірно жахливих умов життя у деяких районах Гонконгу, тобто альтернативу сумнозвісним «кімнатам-домовинам». Такі споруди можна було б розмістити у проміжках між багатоповерхівками. Вони тримаються на складаному сталевому каркасі, який робить їх міцними та легкими, такі конструкції нескладно виготовити, а зібрати можна дуже швидко.

Drilling Water-Scraper (Китай)

Дизайнери «водочоса» зацікавилися двома важливими моментами: забруднення океанів пластиком та існування горючого придонного льоду, насиченого енергією. Такі будівлі на воді архітектори пропонують зводити в місцях, де є придонний лід та пластикове сміття. В осерді кожного «водочоса»-електростанції передбачені дві головні магістралі, одна з яких транспортує матеріали для споруди вниз, а друга – переправляє видобуту енергію вгору. Переробка океанського пластику дозволила б розбудовувати з нього цю підводну вежу прямо на місці. Тобто вона росла б наче жива.

Floating City (США)

Цей дизайн, поданий на конкурс eVolo 2020, є відповіддю на зміну клімату та підняття рівня моря, через яке люди втрачають поля та домівки. Він був розроблений для острівної країни Кірибаті, що у Тихому океані, адже через якісь 60 років її територія повністю щезне під водою.

Mudtrapper (Іран)

Ця споруда призначена для боротьби з повенями. Архітектори переконані, що більша частина руйнівної сили повеней полягає у тому, що вода несе із собою грязюку, сміття, та ще й морських тварин. Така споруда, зведена на шляху повені, спочатку виловить та врятує мешканців моря, потім очистить воду від сміття, а потім перетворить грязюку на промислову сировину. А вода після цього всього стане чистим потоком.

Regenera (Італія)

Такий хмарочос є своєрідним інструментом для відновлення згорілих лісів. Він буде поступово розчинятися і в процесі допомагати лісу відновитися. Ця споруда розвіюватиме насіння, розпилюватиме добрива і стане тимчасовим прихистком для птахів та дрібних звірів. Вона пройде разом з екосистемою усі фази відновлення, аж доки на згарищі знову не ростиме ліс.

З роботами-переможцями минулорічного конкурсу eVolo можна ознайомитися тут.

Джерело

Теги: архітектурадизайнконкурс

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.