У різдвяний час всі ми ходимо з відкритою душею і закутавшись у товсті светри з кричущими візерунками. Але цього року таким кричущим візерунком на вашому светрі може стати QR-код сертифікату про вакцинацію.
Лише в 2021 році така різдвяна кампанія й могла з’явитися…
Ідея ця належить канадській агенції The Hive. В дизайн кожного такого «огидного» светра включено QR-код, який вказує на статус вакцинації носія светра. Такі светри були зроблені для кожного співробітника агенції та для всіх її клієнтів, яких ця ідея зацікавила.
Светр із сертифікатом про вакцинацію є ідеєю доволі цікавою, яка перетворює (будьмо чесними) морочливий момент на дещо кумедне і для різдвяних традицій органічне. Та й у ресторан чи до бару так можна зайти швидше, не скролячи на смартфоні сторінку за сторінкою.
Замовити светр із QR-кодом можна було на сайті кампанії UglySweaterPassport.com. Щоправда, наразі всі вони вже розійшлися, як гарячі пиріжки.
Хоча такі светри не можуть вважатися офіційним документом про щеплення, сама кампанія є дотепним способом долучитися до зусиль із вакцинації населення.
Мітч Дуеслінг, молодший креативний директор The Hive, розповідає: «Код статусу вакцинації є таким холодним і бюрократичним! Тому ми вирішили, що наш Ugly Sweater Passport стане хорошою можливістю додати всім трохи радості та різдвяних веселощів у цей ковідний сезон зимових свят».
А Джаред Стейн, президент і гендиректор The Hive, додає: «Коли ми пригадали, якими були та відчувалися зимові свята у 2020 році, ми не могли не вхопитися за найменшу можливість бодай трохи розвеселити людей і викликати у них усмішку».
Читайте також:
Футбольний клуб запропонував спосіб пришвидшити перевірку сертифікатів про вакцинацію.
KFC створив святковий светр для вас і вашого курячого відерця.