В новому ролику від Coca-Cola до Китайського Нового року 2022 режисер Ів Гелейн та його різьблені тигри розповідають просту, але символічну історію про батька та сина і відновлення втрачених родинних зв’язків.
Характерна увага цього режисера до деталей і натхнення, почерпнуте ним з китайського фольклору і традиційних скульптури та графіки, дозволили йому створити емоційне та візуально вражаюче відео. (І, звісно, без скромної, але героїчної пляшки Coca-Cola тут не обійшлося.)
В китайській культурі Новий рік за місячним календарем є найбільшим і найважливішим святом року. У цей час зазвичай разом збирається вся родина. Але в сучасному суспільстві, коли соціальні норми швидко змінюються, китайські родини дедалі частіше стикаються із справжньою прірвою між молоддю та старшими поколіннями.
В цьому контексті й розгортається історія новорічного відео Coca-Cola, яке попри свою простоту порушує тему традицій, важливості родинних зібрань та поєднання старого з новим.
Візуально цей ролик дещо скидається на елегантне документальне відео, тільки анімаційне. Ландшафти в ньому пишні, мальовничі й характерно китайські. Натхненням для них стали схили гори Тяньцзи та карстовий рельєф печер Ґуйлінь. Колір, освітлення та характерний вигляд рослин роблять очевидним, що місце подій — Китай.
Тигри в цьому китайському новорічному ролику Coca-Cola 2022 були створені за допомогою комп’ютерної скульптури.
Ів Гелейн про свою роботу над родиною тигрів розповідав так: «В моїх дослідженнях мене надихнули багатий китайський фольклор, мистецтво, скульптура та культура і всі ті різноманітні, але легко впізнавані способи, у які вони зображають тигрів. Їхні форми набувають більшої графічності, а морди та смуги перетворюються на складні візерунки. А дерев’яні маріонетки та скульптури підкреслюють те, як на них лягає фарба, обігруючи текстуру різних деревних порід».
Те, як персонажі-тигри рухаються, виглядають і взаємодіють одне з одним теж має велике значення в цьому відео. Тигри легко переходять від більш тваринної поведінки (біг та стрибки на чотирьох лапах) до людиноподібної (накривання на стіл, розвішування прикрас тощо). І таке перемикання між двома стилями поведінки теж грає свою роль в цій символічній історії примирення батька та сина.
Нагадуємо:
Coca-Cola оновлює дизайн банок.
В різдвяній рекламі Coca-Cola димар для Санта Клауса будує вся багатоповерхівка.
Арт-колектив MSCHF тролить бренди (і Coca-Cola також) своїм використанням чужих логотипів.