• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Різьблені тигри: чарівна анімація Coca-Cola до Китайського Нового року 2022

27 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В новому ролику від Coca-Cola до Китайського Нового року 2022 режисер Ів Гелейн та його різьблені тигри розповідають просту, але символічну історію про батька та сина і відновлення втрачених родинних зв’язків.

Характерна увага цього режисера до деталей і натхнення, почерпнуте ним з китайського фольклору і традиційних скульптури та графіки, дозволили йому створити емоційне та візуально вражаюче відео. (І, звісно, без скромної, але героїчної пляшки Coca-Cola тут не обійшлося.)

В китайській культурі Новий рік за місячним календарем є найбільшим і найважливішим святом року. У цей час зазвичай разом збирається вся родина. Але в сучасному суспільстві, коли соціальні норми швидко змінюються, китайські родини дедалі частіше стикаються із справжньою прірвою між молоддю та старшими поколіннями.

В цьому контексті й розгортається історія новорічного відео Coca-Cola, яке попри свою простоту порушує тему традицій, важливості родинних зібрань та поєднання старого з новим.

Візуально цей ролик дещо скидається на елегантне документальне відео, тільки анімаційне. Ландшафти в ньому пишні, мальовничі й характерно китайські. Натхненням для них стали схили гори Тяньцзи та карстовий рельєф печер Ґуйлінь. Колір, освітлення та характерний вигляд рослин роблять очевидним, що місце подій — Китай.

Тигри в цьому китайському новорічному ролику Coca-Cola 2022 були створені за допомогою комп’ютерної скульптури.

Ів Гелейн про свою роботу над родиною тигрів розповідав так: «В моїх дослідженнях мене надихнули багатий китайський фольклор, мистецтво, скульптура та культура і всі ті різноманітні, але легко впізнавані способи, у які вони зображають тигрів. Їхні форми набувають більшої графічності, а морди та смуги перетворюються на складні візерунки. А дерев’яні маріонетки та скульптури підкреслюють те, як на них лягає фарба, обігруючи текстуру різних деревних порід».

Те, як персонажі-тигри рухаються, виглядають і взаємодіють одне з одним теж має велике значення в цьому відео. Тигри легко переходять від більш тваринної поведінки (біг та стрибки на чотирьох лапах) до людиноподібної (накривання на стіл, розвішування прикрас тощо). І таке перемикання між двома стилями поведінки теж грає свою роль в цій символічній історії примирення батька та сина.

Джерело


Нагадуємо:

Coca-Cola оновлює дизайн банок.

В різдвяній рекламі Coca-Cola димар для Санта Клауса будує вся багатоповерхівка.

Арт-колектив MSCHF тролить бренди (і Coca-Cola також) своїм використанням чужих логотипів.

Теги: анімаціявідеокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.