NB Studio розробила новий стиль для гастрольної балетної компанії, яка шукала «сміливіший бренд», щоб охопити різноманітну аудиторію.
Лондонська консалтингова компанія NB Studio зробила ребрендинг Бірмінгемського королівського балету (BRB) з типографічною ідентичністю, яка має на меті адаптуватися до різноманітних вистав компанії.
Окрім розробки нового текстового знака, студія співпрацювала з BRB над стратегією та надавала рекомендації щодо макетів та додатків.
Балетна трупа, яка гастролює, має довгу історію, яка бере свій початок з лондонської балетної сцени 1930-х років. Неодноразово змінюючи місця проведення та назви, він став відомий як Королівський балет Бірмінгема лише в 1990 році.
Карлос Акоста змінив Девіда Бінтлі на посаді директора у 2020 році. За словами директора з дизайну NB Studio Сема Піттмана, призначення кубинсько-британської танцівниці «доповнило місію компанії», щоб залучати більш різноманітну аудиторію. Це було керівним принципом для нової дизайнерської роботи, пояснює він.
«Великий, сміливий ударний тип»
За словами Піттмана, ідентичність не тільки приваблювала менш традиційну балетну аудиторію, але й врівноважувала привабливість популярних шоу та новий творчий напрямок компанії.
Одним зі способів досягнення цих цілей була реорганізація макетів візуальної комунікації, пояснює дизайнер. Раніше на афішах назва шоу мала пріоритет, але тепер назва компанії — пристрій для кадрування. «Ми хотіли змінити ієрархію, щоб зробити їх великим шоу», — каже Піттман.
Новий словесний знак був розміщений у центрі візуального матеріалу, і він «керує повною шириною додатків для впливу», каже Піттман. NB Studio використовувала шрифт Compacta, розроблений у 1960-х роках.
Максималістичний підхід до типографіки був розроблений, щоб допомогти BRB «виділитися в найменших місцях», каже Піттман, від плакатів до білбордів у напруженому середовищі. Це також важливо для туристичної компанії, пояснює він, оскільки бренд з’явиться у Великобританії та за кордоном.
За словами дизайнера, одна з переваг нового брендингу полягає в тому, що він підходить як до класичних, так і до сучасних шоу. Хоча він доповнює сучасні вистави, він також забезпечує вражаючий контраст для більш традиційних.
«Класичний стиль костюмів і поз такого шоу, як „Попелюшка“, добре контрастує з великим, сміливим ударним типом, який виглядає дуже сучасним», — додає він.
Для зображення використані кадри танцівників, які обрамлені барвистим фоном. Вони мають на меті відзначити «атлетизм танцюристів у спортивній манері, поважаючи класичні лінії та історії», каже Піттман.
NB Studio розробила рекомендації щодо візуальних елементів, які можуть використовуватися BRB або будь-якою компанією, з якою вона може працювати в майбутньому. За словами Піттмана, вони дають поради щодо конкретних рекомендацій — наприклад, де слово має з’являтися на плакатах — які мають на меті допомогти партнерам BRB створити послідовний фірмовий матеріал.
Читайте також:
Барвисті метаморфози в ілюстраціях Цзюньсяня Чена
Lionsgate Nabs знімуть біографічний фільм Грема Кінга про Майкла Джексона